Gå til innhold

gynekolog og mensen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Et spørsmål......fikk ikke svar hos legen derfor må jeg spørre her..

går det an å få en gynekologisk undersøkelse selv om jeg har mensen..? Lurer på om jeg skal avbestille time men har ikke lyst å vente i 4 måneder til på neste legetime....takk for hjelp;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg avbestiller når jeg har det. Men vet ikke om man må, men ikke noe serlig å dra med det da.

Skrevet

Klart det går an, og i forbindelse med innsett av spiral er det ofte å foretrekke (lettere å få satt inn da). Noen ting kan nok være vanskeligere å få undersøkt ved stor blødning, og jeg er usikker på om det har betydning for å ta vanlig celleprøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...