Gå til innhold

brun utflod i 1. trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg er på besøk fra 1. trimester og lurer på om det e noen her som har hatt brun utflod og fremdeles er gravide?:) jeg har hatt litt nesten hver dag i ei uke, men vet jo egentlig at det ikk trenger å bety så mye, men er greit å høre litt læll:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg hadde litt brun utflod i uke 8 og 9. En gang når jeg var 8+5 og en gang når jeg var 9+1 og 9+2 ( da kom det også litt blod) Har en venninne som hadde det nesten hver dag frem til uke 14 tror jeg. Hun er nå 18 uker og har vært i UL og alt er bra. Jeg er 14+1 har også vært til UL i uke 8,9 og 12 og alt er bra. Snakket med MANGE som har hatt dette under svangerskapet og har fine friske barn den dag i dag.

Lykke til

Skrevet

Hei

Jeg har hatt brun utflod i nesten 3 uker hver dag og hver gang jeg går på do. Fra da jeg var 7+6 til uke 11. Nå er jeg 19 uker på vei og har ikke hatt det siden. ikke tenk på det. Det gikk kjempe fint med meg og det skal også gå kjempe fint med deg.

Lykke til videre i svangerskapet

Skrevet

Takk for svar:) det er rart med det ,men blir litt mer nervøs for at det skal være noe for hvert svangerskap.. men i de fleste tilfeller så er alt bra:) lykke til videre for dere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...