2010 April-babyen Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Er så lei!!! Det er så tungt å gå i full jobb, ha en liten gutt på 1,5år hjemme som krever sitt og være gravid med ganske mye bekkensmerter:/ Kjenner meg så innmari lei om dagen, og har mest lyst til å dra hjem, legge meg under dyna og bli der til jeg har født!! Skikkelig syteinnlegg dette da:)
megoglille Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Skulle gjerne ha kjøpt en krukke med motivasjon ja.. :-p Jeg var hjemme med sykt barn forrige uke, er hjemme selv og er syk denne uka.. Går til vanlig i full jobb og har ei jente på snart 3 år. Termin 30.april, så det er jo enda en stund til. Når har du termin da? Kjenner det begynner å bli tungt nå, finner ingen god sove-stilling, bekkenet begynner så vidt å si ifra at nok er nok og jenta mi har plutselig blitt ganske så trassig, noe hun ikke har vært tidligere.. Blæh.. Men: Snart får vi en nydelig liten baby i armene, snart er det vår og sommer og vi kan trille tur og bare kose oss i permisjon!!!! :-D
2010 April-babyen Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 Hehe, takk:) Etter mine beregninger har jeg termin 25.april, og etter UL 1.mai, så deromkring.. Ja, det er enda en stund til.. Har sovet godt hele svangerskapet, helt til nå, prikking i føttene og bekkensmerter holder meg tidvis våken.. Sikkert derfor det er ekstra tungt for tiden! Men, snart er det påske, og etter det permisjon, så det er jo ikke sååå lenge igjen og jobbe heller da, satser på ferie hele påsken:) Gleder meg til lange solfylte trilleturer i sommer;))
megoglille Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Ja, påskeferie, der sa du noe, den hadde jeg nesten glemt. ;-) Nå er det vel bare 2 uker igjen å jobbe, etter denne uka, så er det en liten ferie. Etter påske er det bare èn arbeidsuke igjen for min del..ojoj, det går jo faktisk fremover.. ;-) Men det kan bli tungt etter påskeferien med maaasse god mat og marsipan og uten skiturene..huffameg.. :-p Tror nok det blir så tungt etter hvert er mye pga nettene ja, alt blir så mye tyngre når man ikke engang får slappet skikkelig av om natta. Føler ofte at "neeei, dette orker jeg ikke" når klokka ringer 6.30 og man må opp og avgårde til barnehage og jobb.. Jaja, det var de solfylte trilleturene vi skulle fokusere på.. ;-) -og vi får selvsagt en baby som sover godt om natta, så etter fødsel kommer vi til å bli skikkelig uthvilte!!! ;-)
2010 April-babyen Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2010 Da går vi ut i permisjon samme helga, gleeeder meg:) Den siste arbeidsuka blir nok bare å pakke ned arbeidsplassen for min del! Har og tenkt på påsken med masse grillpølse og snop, uten trimmen! Men det er ikke så lenge til jeg kan begynnr å trimme igjen, og da skal kiloene av:) Jeg har vurdert og sykemelde meg den siste tiden, men siden det er bare noen uker igjen gidder jeg ikke, pluss at arbeidsgiver er helt suveren og legge tilrette for at jeg skal ha det best mulig! Hehe, ja selvsagt får vi en baby som sover hele natta, og er blid hele dagen! Bare spiser og sover!! Absolutt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå