❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Ja d gjøres. barna sine vasker jeg trekke av i maskinen her hjemme. Vår tar jeg med på jobb å vasker der 2-3 ganger i året.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Nei de er for store og maskinene for små.
Lene~mor til tre Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har vaska trekket til overmadrassen en gang, trekket er til å ta av men tror ikke jeg gjør det en gang til for det var så vidt jeg fikk madrassen skikkelig på plass inni trekket igjen. Vasket trekket i vaskemaskinen, det gikk akkurat.
Gjest vinterbrud Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Trekket til overmadrassen vasker jeg ganske ofte,jeg putter det i maskinen på 60 grader.
melkekua™ Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Ungene sin overmadrass går fint i vaskemaskina, men bare trekket til vår går i vaskemaskina. Blir rent og pent :-)
Ranveig R Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Hrmf. Vi tok av trekket, vaska det i maskina og spylte madrassen i dusjen. Men vi har ikkje klart å få madrassa inni trekket igjen, så no ligg madrassa under trekket i staden for inni. Det heile har blitt vaska eit par gongar berre den siste veka, sidan vi har hatt omgangssjuke i hus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå