Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Min far fyller 70 om få uker... Det er jo et verdig tall og krever vel litt større gave enn ellers... Men jeg er blank... Han har "alt"; verktøy, klær etc. Har noen av dere gode tips?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 En opplevelse. Teater, reise, restaurantbesøk el.l.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 50" lcd tv Laptop Sjømannsbrud Gps til bilen Billett til danskebåten
Gjest Pusikatt Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Kryssordblad, tøfler, pysjamas.... Likør? Lommelykt! Det liker alle menn, til de er minst hundre.
blond Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Du kjøper ingenting, men inviterer han med på kino med middag og dessert etterpå.
Lollinondodda Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Den boka."Barndom på 40 tallet",masse fine bilder,han kan huske tilbake til han var liten:) Eller at du fyller en kurv med ting og tang,kryssord,kryssordpenn,fotkrem,sokker e.l:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 noe personlig som han vil like:) MIn svigerfar fyllte rundt tall for litt siden, han er utrolig opptatt av fugler, og tar masse bilder ved matfatet til de små dundyrene;) Han fikk en kjempemorsom gave bestående av 2 fuglekasser og et minikamera som kan festes inne i kassen, med infrarødt lys og trådløs tilkobling til data/tv slik at han kan se inni kassa. Sammen med dette fikk han en fuglebok som inneholdt en CD med fuglelyder. Han ble kjempeglad:) Det er noe han kan kose seg med, og som er perosnlig:) Har din far noen slike interesser som dere kan gi en gave rundt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå