Gjest Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 eller det vil si, jeg trenger støtte! Jeg vurderer nemlig å anmelde en person.... Saken er den at denne personen, som jeg ikke kjenner personlig, men har hatt litt kontakt med gjennom felles kjente, kjører bil,-uten førerkort og MED 2 barn i bilen!! Jeg vet at denne personen holder på å tar kjøretimer, og hun er flink til å kjøre, men si at noe skjer da! Si at hun kjører på noen!? Huff... Går det an å anmelde anonymt? Er vel for feig til å møte henne ansikt til ansikt. Hun vil vel si at det ikke er min sak osv.... Hva ville dere gjort?
lille sprelle Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg liker ikke tanken på at folk uten førerkort eller folk som er påvirket kjører bil! Jeg hadde ringt politiet og sagt i fra, men at du ikke vil oppgi navn. Så er det opptil politiet hva de gjør med det.
Piipii Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg skjønner godt at du vil gå videre med det og som du sier kan det være kjempe skummelt. Men tviler på at politiet kan gjøre noe hvis de ikke har bevis. Kan du ikke få hun som kjenner henne til å snakke med henne da?
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Jo, vi har prata om det, og hun har sagt fra mange ganger. Men hun, som kjører uten kort, kommer bare med svar som "kjører da ikke så langt" ol... Jeg mener det er helt uakseptabelt av et voksent menneske. Hun setter sine barns liv i fare, og andres....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå