KaWi Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Hei! Har fulgt deg er nå på 3 tri. og lurer på om det har skjedd noe? Siden jeg ikke har sett innlegg fra deg i dag. Jeg håper for din skyld at du er i farta da =) Uansett så ønsker jeg deg lykke til!
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 ...jeg tenker det samme! Håper de skikkelige riene endelig har kommet og tatt henne;D
ღMadame_mim ღ Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Ja Ate er faktisk borte i dag!! Håper det endelig er igang for henne nå da, hun har blitt lurt mange ganger nå i likhet med meg! Er du igang så lykke til :-)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Tusen takk jenter,men nei da sitter her jeg,mamma har vært her i natt og er her nå så vi har drevet for fult i huset i dag for å få tankene over på noe annet.(eller hun har drevet,jeg har ruslet) Var hos jm på morran og alt er modent og klart,men livmoren ligger litt langt bak så hun kunne ikke komme til å kjenne om det var noen åpning.Men hun sa at siden det er så flatt og modent kan ting skje når som helst men kan å gå dager....fått time til overtid på s.huset til uka og håper noe er skjedd før det.Hun sa bare at disse riene og harde maseriene gjør nok jobben sin godt....;-) Takk for omtanken jenter!!!!!
KaWi Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2010 Huff da, jeg håpet så veldig at du var i farta... Men enda bra at alt er klart da, og så kommer den lille når den kommer. Er ikke mer å si på det. Og kjenner dette med å rusle Så min lille bøtteknott på 16 mnd og jeg, vi rusler =) Alle andre går i normalt tempo. Men vi kommer fram, og så mye rart som vi ser på veien da! Uansett, hold oss oppdatert Ate =)
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Jeg begynte også å tro at det var ting på gang nå siden jeg ikke så ata med en gang. Men nå skjer det nok snart, og alle her inne krysser fingrene for at ting skjer fort nå. Vi må tro at lure-riene har gjort noe bra!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Takk jenter,men nå har jeg mista trua...må sikkert gå to uker over tia....ja håper det er no nytte i disse fintene men....skal si i fra om no skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå