Gå til innhold

Flere som kjenner tegn til liv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med tredje mann i 8+2 og har allerede begynt å kjenne liv som føles som "sommerfugler" i magen. Syntes det er litt rart siden det er veldig tidlig.Andre mann er 7 mnd så jeg gikk rett ifra amming til en ny graviditet, med kun en mentrasjon før graviditet. Noen som vet om man kan være gravid selv om man har blødd. Jeg lurer på om jeg er lengre på vei enn det som først er antatt....aaarg...må vente helt til slutten av månden før jeg får vite det...vanskelig å få legetime i et lite distrikt.Er det noen andre som kjenner tegn til liv???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig - men du må vel nesten være lenger på vei da vel - for embryoet begynner ikke bevege seg før du er 9+0. Står iallefall det i terminkalkulatoren til babyverden som gir oversikt over alle datoer for nytt i magen...

Var mye vifting og spark i magen min idag men jeg kjenner nada :) Er akkurat 9+0 idag, men er min første også da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var tidlig:) Jeg går gravid med 2.mann, og i forrige svangerskap kjente jeg ikke liv før rundt uke 15-16. Kjenner ingen ting nå, nei... Men gleder meg til jeg gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 uker idag.. kjente snev av "bobling" første gang 9+4. Er mitt andre barn så legen min sa at det absolutt var sannsynlig at jeg kjente liv/bevegelser nå :) Kjent det 2-3 ganger siden. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i dag og jeg er 8+0. Småen beveget seg i alle fall masse. Men alt jeg kjenner er KVALME :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei=)

 

er nå 12+6 og hender jeg kjenner liv, men kan gå en god stund mellom hver gang.

spennende tid og blir like glad hver gang jeg kjenner livstegn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

kan si med nesten hundre % sikkerhet at det er kun bobler, luft og div dere kjenner enda..Det bittelille knøttet i magen er altfor lite til og klare og gi fra seg noe spark eller lignene..Må nok vente i noen uker til :))

 

Jeg er 8 uker på vei og kjenner mye som ligner på noe fra den lille, men er nok ikke det..iflg jordmor, helsesøster osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet ut at terminen stemte så det er nok bare "ønsketenkning" og luft:)Takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kjente liv i uke 16 sist, og enda seinere ved første svangerskap. Men er jo i uke 10 nå, så det går fort... Vi går lysere tider i møte snart, med spark fra magen og mindre kvalme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå - så godt jeg likte den siste setningen :) Tenk på det jenter; kjenne spark og slippe kvalme *fryyyyyyd* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til kjenner eg ein slags flimring, trur det er barna som snur seg. I dei andre svangerskapa har eg kjent mest bobler i begynnelsen, men dei boblene eg kjenner no kkjem altfor høgt oppe! Livmora ligg fem fingre under navla og voks med eksplosiv fart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅåå....gleder meg til 2.trimester....mer energi og normal kroppstemperatur...fryser og sover om en annen og ingenting av den maten jeg vanligvis liker smaker noe særlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...