iok med sønn <3 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 og det pleier jeg å være på tirsdager, for jeg fikk påvist parvovirus tidlig i svangerskapet, og blir godt fulgt opp Men han tok liksågodt den ordinære UL i dag da, i steden for om 2 uker... Syns jo det var litt dumt at min kjære ikke var med, men men.. han får være med å se den 23 da Jeg har jo sett bebisen MYE, og alltid følt gutt Å når han skulle vise låre, å måle litt å sånn, var det ganske så tydelig hva det kom til å bli Så han ble litt stille, også spurte han om jeg ville vite det.... Hehe.. jeg bare lo, å sa ja, men jeg ser det er gutt da Ingen tvil om at det var gutt! Fikk mange flotte bilder, noen i 3d også, men der var ikke han så fin, pga at huden er så tynn enda... ble litt ekkelt på en måte... men han viste fingere`n på ene bilde da! Jeg ble flau, å han printa det ut til meg. Måtte på jobben til kjæresten etterpå for å vise. Han syns det var det kule bilde. Hehe... han var veldig stolt, å viste alle sammen Han er søt da Så ble terminen flytta framover, så nå er det termin 14. august Men jeg husker ikke hvordan jeg bytter det på profilen min... hmm.. jaja... Dette var gøy damer! Så jeg handla da et klesplagg og brunt og turkist garns som jeg skal prøve å strikke lue og pledd av. Håper mamma kan strikke noe også, hun er en del hakk flinkere enn meg Det var min solskinnshistorie
BlueDome Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Så deilig !!! Grattis med prins i magen.. Er det ikke herlig å endelig kan ut å kjøpe litt til bebisene ?
iok med sønn <3 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 Hihi.. joooo, det var litt gøy. At det ikke var gave denne gangen, men faktisk til meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå