Gå til innhold

Erfaring med stripping/hinneløsning..? Masrier eller rier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset i går og da foretok de såkalt hinneløsning, var såvidt jeg har forstått det ikke moden da, men når jeg kom tilbake i dag var livmorhalsen så og si flatet ut og 1 cm åpning. Hun tok en ny runde og så ble jeg sendt hjem. Kommer noen tak i ny og ne som kan minne om rier, men det sies at det ofte like gjerne kan være masrier... Hvordan vet jeg om de er ekte eller ikke.. Huff, er så spent på om det kan bli skikkelig snart eller om det enda kan ta noen dager... (er 39+2)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde også dette med stripping på min andre fødtsel..men gikk kun med masrier i 2 døgn uten at det skjedde noe:l Ble bare utslitt! Alle jm sier det og jeg tror alle gravide blir like "oppgitt" hver gang de får høre det..men du bare VET når det er ordentlige rier. Og det er nok noe i de;)

Skrevet

Får vel bare vente til jeg kjenner at de begynner å bygge seg opp, at de blir kraftigere og kraftigere. Nå kommer det tak, men er vel ikke ordentlig rier før jeg merker at de blir sterkere.. Huff, håper jeg slipper å gå i flere døgn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...