Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 10 måneder har det vanskelig med å sovne på dagtid. Nå har han akkurat roet seg, og selvfølgelig er det en umiskjennelige lukt fra bleia hans!! Han har aldri hatt noe problem med bleieutslett og sårhet.. Ville dere latt han sove en times tid med bæsj i bleia?

Hvis jeg tar han opp ser jeg for meg flere timer med sutring og gråting i overtrøtt tilstand.. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde bytte bleie nå uansett. HVis han får sår rumpe blir det enda vanskeligere å få ham til å sove. Det er jo kjempevondt. Hva med å trille en tur etter at bleia er bytta? De fleste barn sovner lett mens de triller...

Skrevet

Han gråter dessverre i vognen...

HI

Skrevet

med fare for å bli skjellt ut : jeg ville latt ham sove;) Han sier fort nok ifra hvis han synes det er ille med bæsjen. Min sønn hadde en periode bæsjerytme som ikke liknet grisen, og dermed bæsjet han ofte midt på natten, men han våknet ike av det, og jeg hadde ikke på vekkerklokka for å sjeke bleia hans klokka 2 på natta akkurat, så han fikk ny bleie hvis han plagdes og sa ifra, ellers så sov han natta gjennom med samme bleie. Han har ike lidd noe nød, han ble litt rød i en periode der bæsjen hans var litt sur, men da våknet han som regel også av bæsjen, så det sov han ikke med.

Bare la ham sove du, også sier han nok ifra hvis bæsjen plager ham:)

Skrevet

Jentungen her på 8 mnd bæsjer rett som det er i løpet av natta. det merker ikke jeg før jeg våkner. Hun har aldri hatt så rumpe, men nå vet jeg jo ikke hvor lenge hun har hatt bæsjen i bleia. Jeg ville latt ungen sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...