Gå til innhold

Langrenn er topp!


Rosa J10

Anbefalte innlegg

Flere som koser seg med langrennsturer i det flotte været?

Med mine 32 fullgåtte uker kjenner jeg godt at jeg er endel tyngre nå enn før, men jeg storkoser meg virkelig ute i skiløypa!

Lukten av granbar, frisk luft, grille pølser og nyte sola :)

 

Har et rolig tempo, spesielt i nedoverbakker, slik at jeg ikke skal ramle oppå magen. Men ellers tror jeg at det er helt ufarlig å gå på ski :)

 

Livet er herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig - langrenn er topp!

 

Er selv 29+2 og bruker all fritid jeg orker på å gå langrenn. Er overbevist om at det er sunt og bra både som fysisk trening og psykisk. Humøret er på topp når jeg er ute i skogen, enten på dagtid i helgene eller kveldene ellers i uken.

 

Både jordmor og fastlegen min er helt enige om at det er helt ufarlig så lenge man ikke kjenner ubehag, så de støtter dette fullt ut!

 

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå misunner dere begge to! vi har skogen og løyper like utenfor døren men jeg er så kløne på ski og eier hverken koordinasjon eller balanse! :) så det hadde nok vært ganske farlig for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk så syyykt med bekkenløsningssmerter etter langrennstur, så jeg måtte bare droppe det. Men kunne stå på snowboard fram til 6 mnd derimot, nå når jeg ikke bindningene lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro å høre at det er flere en meg som er aktive og mener det er bra :D Håper på fint vær i påsken sånn at det kan bli en del turer på ski! Trur langrenn er kjempebra trim på alle måter..

 

 

 

- Prins i vente 2 juni :) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpint har vært det beste med bekkenproblemer!! Men gått langrenn og. Har vel og merke vært aktiv alpionist før.. Termin 20. Mai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misunner dere muligheten til å gå på ski.. :)

Høres utrolig deilig ut..

 

Selv har jeg nok med å prøve å gå på beina den korte strekningen til bilen..

 

Gleder meg til neste vinter hvor jeg kan gå litt på ski igjen..

Og selvsagt til sommeren når jeg kan gå tur på beina.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...