grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 er så ekkelt.. for de er kraftige.. i natt gikk d veldig lang tid før jeg fikk sove for hver gang jeg fikk kynnere så våkna jeg.. blir jo bekymra vil jo gjærne at lille holder seg der inne så lenge som mulig.. iallefall til han er klar for å komme ut..
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Siden du har vært gravid før (ser det ut som av nicket ditt) så er det nok derfor kynnerene kjennes mer kraftige ut nå enn sist. Har vært bekymra over dette selv, men fått beskjed om at så lenge det ikke kommer regelmessig er det ikke noe problem.
Bellbaby Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg sliter også med dette, mye mer nå enn forrige gang jeg var gravid..
Rose69 Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Jeg er også plaget av kynnere, spesielt når jeg har beveget meg mye.Flere ganger daglig.Jordmor sa at så lenge det ikke er smerter og de regelmessige, så er d ok. Jeg er 2.gangsfødende og ofte får man sterkere kynnere en første gang. Og det stemmer her. Lykke til!
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Har en god del kynnere jeg og, og dette er mitt 3. barn...så jeg håper og regner med det er normalt...lett å bekymre seg..
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Venter nr.3 Har aldri hatt så mye kynnere. Hver gang jeg reiser meg så kommer det kynnere. Når jeg sitter eller ligger så forsvinner de. De gjør ikke vondt men er ubehagelig.Magen er jo så hard som en fotball. Det skal ikke være farlig, så lenge de ikke gjør vondt eller at noe starter.
ღ sommerspire ღ Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Får kynnere bare jeg beveger meg. Kan gå i ett mens jeg holder på med noe. Ringte føden for det utvikla seg til å gjøre vondt i 3 dager. Men de kunne ikke gjøre noe da jeg bare var 19 uker. Så håper det ikke blir sånn igjen før jeg er kommet til uke 23. Ikke hatt det sånn iettertid;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå