Gå til innhold

Flere som har mistet alle symptomer? Men fortsatt er gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På torsdag gikk jeg innom legen, for da orket jeg ikke gå uten symptomer lenger, trodde jo det verste!

Legen min hadde vinterferie, så jeg fikk time til en annen lege dagen etter! Greit nok det, men han viste jo ikke Hva han skulle gjøre med det!

Så omsider etter flere undersøkelser, ble de enige om at jeg skulle måle hcg`n. Ultralyd ville de ikke ta!

Så jeg pinte meg gjennom helga for så å ta ny test i går, så ringte legen nå, det hadde steget fra 16000 til 27000. Legen sa det var bra, så jeg får stole på henne! :) Fortsatt litt tvilende, men det får jeg holde ut med i 2 uker til, for da har jeg bestilt meg tidlig ultralyd!

Men har jo ingen symptomer!

Magen har gått ned de 2 buksestørrelsene jeg hadde gått opp! Er nå litt sånn deigete mage, ikke ett pent syn!

Kvalmen er borte, Stikkingene og strekkingen i underlivet og magen er borte! Å puppene har også gått tilbake! Er ikke ømme heller! Eneste er at jeg er litt trøtt, men det er ikke noe nytt! :)

Er jo bare 7+4 og symptomene forsvandt når jeg var 5+5 Det er da ikke vanlig, er det?

Har to unger fra før, på 9 og 7 år, så det er jo lenge siden jeg var gravid sist, men da lå jeg jo å spøy når som helst på dagen i det meste av svangerskapene! Merkelig!

Ble langt dette, men er det flere der ute med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har det litt å¨samme måte som deg.

Er nå 7+4 idag, og har nesten ingen symptomer.

Når jeg fant det ut i uke 4-5 hadde jeg masse stikninger, småsmerter nederst i magen. Måtte ofte på toalettet, vondt i hodet, smerter i korsryggen og ømme bryster. Nå idag kjenner jeg kun litt ømhet i brystene. Man blir jo bekymra når man ikke merker noenting.

Har hatt det slik de siste to-tre ukene. Kun merket litt i korsryggen en dag nå og da.

Men nå var jeg på tidlig ul på fredag,hvor jeg så et lite embryo og et bankende hjerte:) Så prøver roe meg med det. Men redd det ikke utvikler seg, siden jeg ikke merker noe lengre.

Men tror mange av oss bekymrer seg uten grunn.

Målte hcg 4+6 (896) 5+2 (3700 ) 5+6 (15000).

Magen min var veldig oppblåst de første ukene, men også dette har avtatt. Synes litt på kvelden, natta.

Tror du kan roe deg med at hcgn din hadde steget.

Har lest meg til her at det er veldig vanlig å miste det meste av symptomer på denne tiden. Så lenge du ikke har hatt noen blødning heller, så tror jeg nok dette ikke er noe å bekymre seg for. I værste fall kan du jo oppsøke legen din, å be om tidlig ul. Er jo ikke godt å gå rundt å bekymre seg slik heller. Eller får vi håpe dagene går fort til din bestilte ul.

Lykke til :)

Skrevet

å herregud så glad jeg ble for at det erflere enn meg!!!!

mistet alt av sympt for noen dager siden 5+5 idag og har målt hcg for 4 gang idag...heelt panikk.....ikke ømme bryster lenger,stikking og strekksmerter er borte eneste som fortsetter er brunlig rosa utflod..iiiik!!ikke oppblåst eller tissetrengt heller mere....kan dette gå da?????

og ikke ul før 22 mars....en halv evighet til!!:(

hcg bp mine har vært høy hele veien men gruer meg like mye for vært resultat pga at jeg ikke helt skjønner at jeg er gravid og at jeg kan være så heldig at dette skal gå bra.....men håper jo det..tatt tid å komme hit etter 3 prøverørsforsøk....xxxxxxxx hcg 2 dager før ikm 316...4+4 1264.....5+0 3223 også har jeg tatt idag og gruer meg innmari til svaret i morgen siden denne prøven ble tatt etter jeg mistet symptomene mine og det rosa og bruke bare har fortsatt...dritt nervøs:(

Skrevet

Så "bra" at det er flere med det samme, altså manglende symptomer å sånt!

Egentlig burde jeg sikkert være kjempe happy som ikke henger med hodet over do-skåla hele tiden!

Takk for at dere deler deres erfaringer med meg! :)

Du får fortelle hvordan hcg`n din er i morgen tøysekoppen!

De tallene du har så langt ser jo bra ut de!

Jeg skal krysse fingrene for deg! :)

Det er en hel evighet til ul, jeg skal ta det den 23!

Skrevet

nå har det faktisk murret i magen en liten time....*klappe*;)

håper bare det er av rette grunnen...hehhehe:) skjønner du???kjenner jeg noe blir man redd noe er galt og kjnner an ikke noe er man søren meg redd da også....håper vi om noen mnd sitter å klapper oss på magen og ser tilbake på hvor unødvendig hysterisk vi har vært hehehe=)

håper det blir oppdatering med høyt fint tall i morgen;)xxx takk for lykke ønskninger....

samme til dere:)

Skrevet

Mine symptomer har kommet og gått hele veien, typisk 1 uke med masse kvalme/ symptomer, så en uke uten å kjenne noenting som helst osv osv. Likevel er jeg nå 12 uker på vei, og fikk igår se et bankende hjerte og frisk liten bebis sprellende rundt inni magen min=)

Så ikke bekymre dere, som legen min sa igår- man skal egentlig bare være glad til for at man slipper å henge over doskåla hver dag, og det kan jeg sannelig si meg enig i, etter en runde med spysyka for et par uker sida- URK altså, for noe dritt!! ;)

Skrevet

har det akkurat som dere...mista alle symptomer i helga og jeg er straks 6 uker! eneste er at jeg får litt vondt i ryggen på jobb...

men blir litt bekymra når man ikke kjenner noenting da! gleder meg til det begynner å sparke og er skikkelig liv inni magen :) Da begynner det kansje å føles virkelig...

vi får bare vente å se hvordan det går med oss nervøse damer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...