Gå til innhold

ang samboer med venninner og dårlig selvbilde..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes da overskriften sier sitt..

Min samboer har en god del venninner, venninner han lett kan kalle for herlig ol. Jeg vet han holder sterkt imot utroskap ol. så vil ikke si jeg er så redd for det.

Men, jeg har utrolig dårlig selvtillit, føler meg så lite verdig i forhold til alle andre.. Er overvektig (18 kg for mye for min del) med en ekstrem overspising som jeg kom over for ca 2 år siden (veide 120 kg på det største, veier nå 91).. Føler at ansiktet mitt er forferderlig, håret er rart osv osv..

Ja, kan virke som stor sutring.. men kan ikke noe for det, alt føles og seg feil ut :-/ Samboeren min sier at om jeg går ned i vekt eller ikke, er opp til meg, han forelsket seg i meg både for kropp og den jeg er for ca 2 år siden.. Men følerhan motiser seg selv også.. for han ser åpenlyst på andre, tynne jenter når vi er på butikk ol (han er med meg, og snur hodet etter dem).. Prøver nå å gjøre noe med det, går sakte ned i vekt igjen nå (sa for 3 månder siden).. driver med hudpleie, farget og klipt håret..

Men merker det stikker i meg hver gan han prater med venninner på nettet, de er så mye penere, og med mye mer humor :-/

Noen som vet hvordan jeg skal komme over disse følelsene? og hvordan jeg selv skal få opp selvtillitten? Blir så sliten av å gå sånn :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...