anno 82 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Min lille på snart 3 år skal få dren i begge ørene.Lurer på om det er noen som har noe erfaring med dette? Har aldri hatt øreverk, men har væske i mellomøret. Noen som har fått mer problem etter de hart lagt inn dren?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg gjorde det som lita, og husker veldig lite... Han vil jo få narkose så han sover seg gjennom det... Bare husk at når han våkner er det jo et lite hull i trommhinnen, så da vil alle lyder bli mye høyere og skarpere... Gi ham ro så går dette veldig fint! :-) Et annet tips: Prøv å forhold deg og han rolig før narkosen.Et barn som skriker seg inn i narkosen, skriker seg somregel også ut av narkosen... Jeg fikk dren i ørene 2 ganger i året fra jeg var 14 mnd til 4 år... HAr hatt minimale problemer med ørene etter det! :-) Masse lykke til og god bedring! :-) Det kommer til å gå kjempefint! :-D
lucky_mom Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jenta vår fikk dren i begge ørene da hun var 4 år. Det også pga væske i mellomøret som førte til dårlig hørsel. Selve inngrepet gikk kjempefint. Hun var litt tufs resten av dagen det ble gjort, men etterpå har det gått kjempefint. Hun hører mye bedre, og begynte til og med å synge sanger :-)
anno 82 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 Takk for svar Er litt spent på operasjonen. Har selv vært på operasjonsbordet 7 ganger på grunn av en skade så vet hva det går i, og da er det kanskje lettere og forholde seg rolig. Var bra du sa det om støy, det hadde jeg nok ikke tenkt på selv. Det var bra å høre at det har gått så bra med deres små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå