HippieChic Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 ..12 dager til termin og jeg vil nok være like uforberdet den 12 dagen som idag. hihi (enda dette er fødsel nr2) Men åååh..så kjekt det hadde vært å møte den vesle frøknen snart. Tro hvem hun ligner på? Mentalt er jeg bare så klar, men jeg tror kroppen enda har litt arbeid å gjøre. Selv om jeg har hatt kynnere siden uke 30 eller noe.. er øm på innsiden av lårene, stikkinger, hodet presser seg godt nedover og legger press på x-antall nerver. Og magen er sunket godt sies det.. Satser på jeg ikke må gå mye over tiden ihvertfall... ;-) Jo, jeg er helt definitivt så klar som jeg kommer til å bli... Idag blir det trolig grøt med MYE kanel etterfulgt av litervis med bringebærte. hehe (som om jeg ikke løper nok på do) Ha en fin dag dere!
Nikki 75 Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 11 dager igjen her... Er veldig klar til å få ham ut, men jeg er førstegangs, og vet jo ikke egentlig hva jeg går til... Tror nok det blir et sjokk for systemet uansett hvor mye jeg prøver å forberede meg mentalt. Kroppen min virker ikke klar i det hele tatt, jeg kjenner ikke annet enn at lillegutt beveger seg og at bekkenet gjør vondt, men sånn har det jo vært siden jul... Skal på modningsakupunktur i dag, det blir spennende. Håper bare ikke det utløser vonde kynnere og slikt som jeg har vært så heldig å slippe unna til nå...
HippieChic Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 :-) Du går mot det som kommer til å bli trolig både den beste og verste følelsen noensinne. hihi Vondt, men for en lykke! Håper akupunkturen har en effekt da, jeg vurderer nesten snømåking... Lykke til! <3
jula Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 16 dager og ganske så klar mentalt..;-) lillegutt festet og har stikkinger og en del kynnere.er nr to dette men husker ikke så godt hvordan det var sist..selv om det bare er litt over 2 år siden;-) fikk akunpunktur under fødselen,tror det hjalp meg å slappe godt av mellom riene-ble lagt inn halv 12 om kvelden og halv 4 om natten var hun født:-) kanskje jeg skal gå å lage meg litt grøt med masse kanel jeg også,bare for morro skyld;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå