Mårud Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Opplevelser/erfaringer? Hvordan var det å ta på seg akkurat det man vil?
lucky_mom Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg tok det ifjor sommer. Det er utrolig deilig å slippe den ekle kvapsemagen som alltid hang utenfor alle bukser. Har nesten glemt hvordan det var nå :-) Bruker samme størrelse bukse nå som før, men magen er helt flat. Ville gjort det igjen en gang til uten å nøle! Hvis jeg skal nevne noe nnegative ting, må det være at man får et digert arr tvers over hele magen, fra hofte til hofte. For min del bytter jeg gjerne bort magen mot arr. Og så er jeg ikke 100% fornøyd med hvordan den nye navlen min ble.
BlåBlå Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Men hvor mye må man gå ned før en slok operasjon ? Er det kun løs hud som fjernes ? Er redd jeg må vurdere det samme. Var enorm under begge svangerskapene mine, men med guttemage som sto rett ut. Med mine 158 cm så det voldsomt ut. Jeg ser at magemusklene er delt, og at den overflødige husen ikke kan trenes bort.
Mårud Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 Men det arret blir tynt? Og hvitt etterhvert?
Piipii Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Jeg vil anbefale dere å ta en titt på dette forumet: http://www.bukplastikk.com/ Her vil du kunne finne svar, historier og bilder:) Kjempefint forum:)
Monajenten Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Jeg tok bukplastikk i august 2007. Er strålende fornøyd, og som wirre ville jeg også glatt ha gjort det om igjen. Arret ligger nedenfor trusekanten. Det er et tykt område midt på, og en tynnere strek ut til begge sidene. På den ene siden er det hvitt og kjempefint, men på den andre siden er streken litt bredere og rødere. Det vil nok aldri bli helt hvitt. Men det er lett å skjule så jeg har ingen problemer med det. Igjen som wirre, er jeg ikke fornøyd med navlen. Har vært inne igjen for å prøve å fikse på det, men den ble ikke bedre. Men sånn er det bare. Heller et arr på navlen enn en grusom hengemage. Det som er irriterende er at på nederste "halvmåne" av navlen er streken helt tynn og hvit, nesten ikkeeksisterende, mens oppe er den ca. 4 mm og rød. Dermed kan jeg ikke ta piercing for å skjule det heller. Det kunne jeg gjort om det var motsatt. Men men. Jeg er likevel fornøyd og magen er helt flat og fin. Nå som jeg har trent litt, er den også fint markert.
melkekua™ Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Jeg vurderer sterkt en slik operasjon selv, og har nå gått ned 15 kg....har 4 igjen. Mener de har en grense på bmi på 28.
Gjest Ambivalent Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har hatt en bukplastikk, er veldig fornøyd og elsker å kunne kle meg i akkurat hva jeg vil Måtte ha bmi på 26 eller mindre for å få operasjonen. De fjernet løs hud, fettsugde og sydde sammen sprik i magemusklene. Det er helt fantasrisk å ha stramme og synlige magemuskler for første gang noensinne
Gjest Ambivalent Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Arret mitt er forresten veldig tynt og fint, det blir hvitt med tiden. Navlen er jeg veldig fornøyd med, liten og "søt" navle
BlåBlå Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Hvor mye betalte du for det, Ambivalent ? Fastlegen mener jeg får det dekket, men jeg er usikker på regeverket selv, og tar høyde for å betale selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå