Tired mama Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg gjør det jeg skal. Er det normalt å forfalske rapporter?? Hvordan da? Bare skrive tull og ikke dele ut prøver, men ta alt selv? Skal sies at jeg er sykt pliktoppfyllende, har ikke samvittighet til å fake noenting...
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Hvorfor skulle jeg forfalsket? Jeg trenger ikke 40 esker ris eller 15 flasker ketchup selv...
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Ja, jeg ville også slitt med akkurat det der, har jeg forplikta meg til noe så gjør jeg faktisk det, men på anonym-forumet viser det seg at buzzadorene tar alt sjøl og forfalsker rapportene.
Tired mama Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Jøss... har ikke sett diskusjonen. Men synes det er helt feil! Som hun under her sier; hvem har behov for 40 flasker ketchup og flere kasser ris?? Eller 50 odørkontroller!! He.. he... Har skapet fullt av slike sprayer man skal ha på do. Delte ut mange, men det kom jo så innmari mange også! Så der fikk jeg ikke delt ut alt altså...
The Bad Gal Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Nope, får jo ikke være med på noe engang, og de har dessuten glemt meg i over et helt år nå, før det plutselig ramla inn ny kampanje-invitasjon for et par uker siden(som jeg ikke har hørt noe mer om) Så patetisk å forfalske, forresten. Kan dere ikke heller saumfare hyllene på KIWI for gratis, utgåtte kjøttpålegg eller noe istedet, om det nå er så stas med gratis, gratis, gratis???
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Da regner jeg med at resten tar varene og feiker rapporten. Interessant.
Monajenten Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Jeg forfalsker dem ikke;-) Har ikke fått tilbud om så mange kampanjer, men da jeg fikk rundt 12 flasker ketchup, ga jeg vel vekk 10 av dem:-) Jeg sa ikke akkurat: "Hei, jeg kommer fra Buzzador, vil du smake på denne deilige ketchupen?" Det var vel mer sånn at jeg fortalte at jeg var med i noe som gjorde at man fikk teste produkter, og lurte på om de ville ha et par gratis flasker med ketchup.
PinkBabyDoll Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Jeg skal være med i min første kampanje nå, og har ikke til hensikt å fake noe. Men sender dere inn bilder og sånt?
Monajenten Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har ikke gjort det, kun skrevet rapporter. Lurer på om jeg skulle sendt bilde av alle middagene med ketchup på? ;-)
2søtesmåh Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Skal være med på min første kampanje nå, og er spent..Lurer på hvor my og hva vi får..Er denne "dr.greve"...Shampo og balsam ol..Håper der har noe body-kremer også..Savner noen gode, fete (kremer) som er kjappe til å trenge inn i huden, til ungene..Har prøvd så mye, men finner ikke noe som er "wow"... Også har vi på mannens side noen som plages med eksem i hodebunn og på hudflekker (ikke psoriasis, eller noe annen "sykdom",- bare itt kløe/utslett i perioder),- så jeg har sett meg ut noen "testpersoner"..Selv så tåler jeg alt av slike ting, og er mer optatt av lukt og konsistens enn resultatet:o) Nei, dette blir spennende..Men nå må jeg innrømme at jeg har sendt mailer med både ris og ros når jeg har prøvd noe nytt av produkter da ) Og fått noen "gaver" grunnet tilbakemeldinger og slik ) SÅ har vel vært litt "buzzador" selv om jeg ikke var "Medlem" før )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå