Gå til innhold

Noen som er byrja tenke på navn?


sunnfjordmor venter fjerde

Anbefalte innlegg

Syns det er vanskeleg å finne fine guttenavn. Har ei liste med 8 navn, men ingen som liksom er det "rette" og heilt nydeleg. Nokon som har funnet navn på babyen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, vanskeligst med guttenavn. Hadde ei liste på fire flotte jentenavn som jeg var SÅ fornøyd med, men så var det visst gutt i vente ja :-)

 

Vi har på ingen måte bestemt oss, har liksom ikke funnet "det rette vi heller" men det står mellom Ola, Vebjørn, Erik og Mats.. hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola er veldig fint. eit av navna vi har vurdert og ta med på lista vår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har navna:

Albert

Andre`

Emrik

Henrik

Jonatan

Nataniel

på lista vår no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår skal hete Mathias. "Uheldigvis" er det veldig populært fortiden, men han blir oppkalt etter faren og farfaren sin (som ikke enegang er norsk)!

 

Om han ikke "måttet" hete Mathias ville vi kanskje kalt han Samson...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oldefaren min heitte samson henrik, derav henrik på lista vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har navnet vært klart nesten før påbegynt svangerskap :) Vi ønsket begge å oppkalle etter våre besteforeldre. Så om det ble gutt var navnet William, men i magen ligger ei jente med navn Sunniva :) Vi var enige fra første stund, men før vi fikk vite kjønn brukte vi Brumle enn så lenge :P Deilig å ha navn på plass! Får bare håpe det passer, noe det sikkert gjør siden vi enten kalle henne for tulla eller Sunniva ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok sunniva her også,bestemt før vi ble gravide. Vi må se om hun passer til navnet selvsagt,men håper på det. Tar gjerne i mot forslag til eventuelle alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig med sunnfjordmor :) heldige dere :)

jeg grubler og lurer og kommer med forslag. men møter liten respons fra far sjøl :/ kjedelige greier :)

men navn får a nok - ikke lenge i gjenn nå... 47 dager til termin...

men jeg blir satt i gang om 29 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Bella Sofie her hos oss. Vi var enige med en gang. Min familie syns ikke noe om det, men de vender seg sikkert til det etterhvert. hans familie elsker navnet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg;) Har slitt litt med guttenavnene her i gården også. Hadde ei liste, med 4 navn, men til slutt falt valget på William...eneste navnet både min mann og jeg var enige om. Vi har en menning om at guttenavn bør være enkle og ikke alt for utfordrende om du sjønner hva jeg mener, hehe. Synes rett og slett det er enklere med jentenavn;) da hadde vi maaangen alternativer å velge i. Min mann bestemte den gangen da..hehe. Masse lykke til videre i jakten på det perfekte navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg;) Har slitt litt med guttenavnene her i gården også. Hadde ei liste, med 4 navn, men til slutt falt valget på William...eneste navnet både min mann og jeg var enige om. Vi har en menning om at guttenavn bør være enkle og greie, ikke for utfordrende. Synes rett og slett det er greiere å finne jentenavn;) da hadde vi maaangen alternativer å velge i. Min mann bestemte den gangen da..hehe. Masse lykke til videre i jakten på det perfekte navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...