Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 de i senga.. våre blir liksom sånn gulige, sikkert av svette og hårprodukter.. Ser det særlig på mannen si som bruker voks i håret. Nå går mine i vaskemaskinen idag. De tåler jo 60 grader og tørketrommel, så satser på at de er tørre igjen til natten:) Jeg vasker vel våre og barna sine 2 ganger i året.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Vasker de vel 1-2 ganger i året.
blond Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Aldri putene til voksne, har ikke funnet ut om de kan vaskes og hvordan for å unngå at dunene klumper seg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2010 mine tåler 60 grader. Men må i tørketrommel etterpå med ball slik at de blir puffet opp liksom..
blond Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Hvor mange tennisballer bruker du? Eller bruker du noe annet for at fjærene ikke skal klumpe seg?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har kjøpt slike tørkeballer. På en butikk der de selger vaskemaskiner og tørketrommler. Er taggete og harde, blir myke når de blir varme. Jeg har de inni når jeg tørker alle klær untatt fine gensere og litt sånn tynne ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå