Gå til innhold

Noen som er byrja tenke på navn?


sunnfjordmor venter fjerde

Anbefalte innlegg

Finn ikkje guttenavn. Har ei liste på 8 navn, men ingen av dei merkar seg ut som det "rette". Noen som alt har funnet navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi venter også gutt og har vel egentlig navnet klart. Det som har vært viktig for oss ved navnvalg er å finne et navn som ikke er så vanlig. Synes det er kjempe kjedelig med de navna som ligger på 10 på topp listene. Her vi bor er f.eks Noah et kjempe populært navn nå og vi har 5 venner og bekjente som har kalt sønnene sine det.

Vi har falt for Cornelius. Er bare rundt 140 stk i Norge som heter det.

Andre navn vi har vært innom er:

Vetle

Vegard

Sebastian (mer vanlig navn det da)

Lykke til. Det er ikke lett. Alt for mange å velge mellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet navn ja. Hadde samme navnet på lista hvis forrige hadde blitt gutt. Vi blir ikke å si det til familien enda, for de reagerte ikke så veldig bra på navnet sist gang. Og jeg gidder ikke krangling. Det er vi som bestemmer navnet, og ferdig med den saken...

 

 

Navnet er forresten Odin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odin er tøft det. Er eit av våre 8 navn på lista og. Kjenner ein liten gut her vi bur som heiter det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navna vi sit att med no er:

Albert

Andre`

Emrik

Henrik

Jonatan

Nataniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det Jonas!

 

Det viktigste for oss er at vi liker navnet begge to, uansett hvor langt opp på lista det ligger. Jeg for min det syns det er tåpelig å lete etter et spesielt navn, bare for å unngå de "moderne" navna. Hvis man først liker et av de populære navna da selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornelius er jo så fint navn:))

 

Vi har hvert vårt navn, Jonathan eller Martinius.. Men samboer liker ikke Martinius, jeg tror ikke jeg får han med på det heller:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her blir det mest sannsynligvis elling:)

synes det er et navn som passe i alle aldre, og er ikke så mange som heter det, værtfall ikke nå lenger.

Hva synes dere om navnet?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sån høvelig bestemt at hvis det blir jente (vi tror det blir jente) skal hun hete Mie Perline (Perline er etter oldemoren)...

 

mn vi er veldi usikkre på guttenavn fordi vi har et såpass spesiellt etternavn at det er ikke alt som passer til, er bare 6 stykker i Norge som har det navnet... vi har begynnt å vurdere Adrian hvis det skulle poppe ut en liten gutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein Adrian på 6 år og er kjempefornøgd med at vi valgte det navnet på han. Likar det kjempegodt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det mest sannsynlig en Fillip, om det passer til junior når vi ser han da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Alma ...... ett eller annet... Prøver å finne et navn til, men det er ikke så lett gitt... blir ikke enige. :)

Kaller opp etter oldemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi synes Edwin er et spesielt og fint navn :) kjenner ingen andre med det navnet, og om det passer til veslegutten blir det nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elling, hmm vitigste er at dere liker det hva andre syns bør ikke påvirke valget deres:)

 

guttenavn er ikke noe problem syns vi, vi har det perfekte gutte navn det er fint sjeldent og jeg har faktisk ikke hørt om noen andre som heter det.

 

vi får jo selvfølgelig jente og har ikke peiling på hva ho skal hete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden er Iben det mest aktuelle navnet her, men Aurora og Mina er også aktuelle. Kan til og med bli Anna eller Frida. Får se hva som ligger øverst når snuppa kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...