Gå til innhold

Rima


Uro4

Anbefalte innlegg

Hvor lenge må dere evnt. vente før det blir operasjon på lillegutt??

 

Må være utrolig slitsomme netter hjemme hos dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er slitsomme netter - og dager for tiden. Men det er ikke verre enn at det går fint. Man venner seg til alt :o)

 

Vi har enda ikke fått time hos fastlege. Er bare helsesøster som har antydet at det hørtes ut som noe var gærnt med luftveiene og at det måtte sjekkes ut. Det siste jeg hørte også var at de ikke opererer før de nærmer seg 3 år!!!! På en måte bra - herreverden, han er jo så liten nå! - og på en måte er det jo håpløst, vi kan ikke fortsette som nå!

 

Jeg håper fastlegen kan sjekke om det kan ha noe for seg å få sjekket nesen for polypper el og å envise oss til øre-nese-hals. Greit å vite om noe er galt eller om han bare er megakosesyk om natta. Har ikke helt tro på det siste da... Men dersom dette er noe vi skal ordne opp i selv, så tror jeg det blir mye hyl og styr dersom pappan skal ta affære og bare være hard og legge han ned og la han skrike. Huff, gruer allerede - hvis-atte-om-atte.

 

Takker for omtanke. Men det går greit altså. Jeg har nesten vennet meg til å være våken en gang i timen og å sove minimalt om natten...;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...