Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 At vi går på badet om morgenen. Steller lille frøken fra topp til tå. Kommer inn i stua, hun finner seg en plass setter seg på huk og jeg hører hva jo så som kommer.. Og ikke lenge etter kjenner jeg jo på eimen hva som har skjedd.. Hvorfor kan hun ikke gjøre dette før hun får ren bleie på morgenen?? (*ler*)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 Veldig.. Er sikkert mye mer "deilig" å gjøre fra seg i en ren bleie enn en full morgenbleie også da..
blond Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Du får sette henne på do i stedet, er på tide når de så tydelig skjønner hva de gjør. En frustrerende fase.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2010 Ja kjøpte potte til henne for to uker siden. Men den har hun jo bestemt seg for å være redd. Får helt panikk når jeg setter henne på den. Stiv i kroppen, kan ikke komme seg fort nok av. De andre barna har satt seg på potta for å gjøre den intressant og vise hvordan en sitter. (de gikk ikke på do på den). Så igår gikk lille trulla på do på baderomsgulvet på huk rett ved siden av.. da var hun uten bleie.. sukk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå