Gå til innhold

er bekymret noen som kan roe meg ned? er 2 gangsfødende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 13 uker på vei med mitt 2 barn, er vært bekymret nesten hele tiden for at det skal gå galt. har veldig få symtomer heldigvis. Så bolla i uke 8 hørte hjertet i uke 11 med angelsound. Men synes ikke jeg har fått noe særlig mage enda. veide 47 kg før jeg ble gravid så er ganske tynn. Er redd d skal skje noe galt med bolla eller at det er noe alvorlig galt på ul=(

noen fler som ikke har noen symtomer? og ikke hadde særlig mage i uke 13?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 3 gangs og var vanvittig bekymret i starten. Eller, jeg er 19 uker nå. Og det er først de siste ukene jeg har roet meg med at alt går sikkert bra :)

Hadde veldig lite mage i uke 13, og har heller ikke gått opp noe særligt enda, selv om magen har "poppet" frem de siste ukene.

Men du kan ikke ta en privat ultralyd da, for å roe deg? Det er jo ikke

bra å gå og være redd!

Eller ta en telefon til jordmor, og snakke med henne?

Skrevet

Skjønner hvordan du har det, jeg er også 2.gangsfødene. Er nå i uke 17, nettopp fått litt mage, men før den kom hadde jeg ingen symtomer på at jeg var gravid, ingen kvalme eller ømme bryster. Var sikker på at det ikke var no der, men der tok jeg feil gitt. Var nettopp på ultralyd, der var den en livlig krabat :) Men ring å si at du er vedlig bekymret og om du kan få komme på en ekstra ul? Det gjorde jeg, gikk fint det.

Skrevet

Hei

Med nr 1 hadde jeg ingen symptomer før jeg ble matt og slapp i uke 18-19. Uke 13 er litt tidlig å få mage tror jeg, selv om du er veldig slank. Jeg er normalt bygd og 173 høy, sist svangerskap veide jeg 60 kg på begynnelsen og jeg tror ikke jeg fikk noe mage før i uke 15/16, men da kom den fort (hadde veldig høye SF-mål resten av svangerskapet).

Denne gang var jeg kvalm fra uke 7/8, og merket mye hormoner i sving.

Så jeg har hatt det litt omvendt av deg, inden symptomer i første svangerskap og masse nå i 2. Skjønner godt at du lurer, men tror du kan ta det med ro.

Lykke til

Skrevet

tusen takk for svar=)

Skal til legen på torsdag får ikke komme til jordmor enda...

magen popper vell snart frem! Lykke til dere andre også=)

Må vel tro at alt går bra så lenge man ikke blør!

Skrevet

Siden du er tynn i utgangspunktet så er det lurt å få i deg litt ekstra næring. Men dette vet du sikkert fra forrige svangerskap. Prøv å spise normalt sunt så kommer magen etterhvert. Hilsen en annen liten flis =O)

Skrevet

hehehe, ja.. håper det! takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...