Gå til innhold

Søskenvogn-anbefaling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så heldige å få et nytt barn til sommeren, og da er storebror blitt litt over to år. Noen som har gode forslag til hvilken vogn vi skal velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde først vurdert behovet for søskenvogn, jeg.

Bruker storebror så mye vogn at dere trenger dobbeltvogn, eller er han såpass flink til å gå selv at det holder med et ståbrett (ev. sånn sete til å sette oppå bagvogna).

 

Har selv 17 mnd mellom mine to, og dobbeltvogna ble egentlig bare brukt den vinteren minstemann ble født. Vi solgte den da eldste var nesten 2 1/2.

 

Om dere trenger en dobbeltvogn av og til så hadde jeg gått for f.eks carena double swing. Den er en helt grei og veldig praktisk vogn, også koster den lite i forhold til de dyrere tvillingvognene.

 

 

Skrevet

Jeg er veldig ening med det tingeling_80 sier ang behovet. Vi brukte kun ståbrett og hadde en liten trille ved siden av.

 

Men hvis behovet er der ville jeg anbefalt TFK, en utrolig god vogn.

Ellers har jeg også hørt mye bra om OTH sin og carena double swing:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...