1jente+1spire Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 får jeg velge om jeg vil føde vanlig eller ks da?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 kommer nok ann på størelse på bekkenet ditt, og om det er noen risiko faktor i bildet allerede før fødselen..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Det fikk ikke jeg, skulle i utgangspunktet føde vaginalt, men da barnet ble estimert til over 4 kilo ved siste kontroll, ble jeg satt opp til ks.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Hvis du ikke har født før tar de rtg av bekkenet ditt. Jeg har født to i hodeleie, og en i sete tro meg sete var best.
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Det kommer an paa sykehuset. Det er forskjellige rutiner rundt omkring.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Ikke bare kommer det an på sykehuset, men hva du vil selv! Jeg har hørt historier (fra Stavanger sykehus) om at de ønsker mest mulig setefødsler ´for å øke kompetansen blant jordmødre og leger´, så der pusher de setefødsler for harde livet. Mens på andre sykehus, får man nærmest velge selv. Jeg hadde fødselsangst og holdt på å nærmet meg vanlig fødsel gjennom terapi, men da det viste seg at han lå i sete, ba jeg om ks og fikk det med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå