Gå til innhold

Skuffer og skap


rima

Anbefalte innlegg

Nå er han jammen meg overalt. Inni skapene, i de nederste kjøkkenskuffene og i hylla under stuebordet. ALT må sjekkes. Tror jeg må finne fram noe strikk og greier for å få lukket noen skap. Er ikke interessert i at de små fingrene skal havne i klem (mer). Han har allerede klemt fingrene i kjøkkenskapene og i baddøra. Og panna begynner å få fine donald-kuler...

 

Hoihoi for en tid..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe...Det er hektisk nå.

Snuppa her har ikke skjønt å åpne skunnfer og skap enda...Men, det kommer vel :-)

hun har gått i gulvet noen ganger da, før hun lærte å sette seg ned igjen når hun hadde reist seg opp. Heldigvis har hun blitt flink til å sette seg ned, så nå er det mye mindre knall og fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her også er det opp og igjen med skuffer og skap! og river ut kjøkkenhåndklær, panneunderlag og aluminiumsfolie! action!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... "heldigvis" har vi et gammelt innebygd kjøkken fra 50-tallet der man må bruke litt krefter for å få opp skuffer og skap. Men har lagd en babyskuff av nederste skuffen med litt diverse ufarlig kjøkkenutstyr som hun kan kose seg med :o)

 

Ellers er det veldig poppis og rydde ut av dvd-hylla. Jeg setter inn, hun legger alle utover gulvet, jeg setter inn osv osv... Kan holde på hele dagen ;o)

 

Idag reiste hun seg for første gang da, det måtte jo ende med knall og fall og en stor donald-kul det. ;oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her har vi ikke så mye som kan åpnes av han ennå. Vi flyttet når jeg var gravid, og kjøpte litt barnevennlige møbler. Man det som ligger på hylla under bordet må vi rydde vekk.

 

I de nederste skuffene på kjøkknet er det bare kaffefilter og slikt som ikke er farlig, men ennå får han de ikke opp, er lsånn som ikke skal smelle igjen, så er litt tunge å få opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...