Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Siden jeg stod opp (ca 1 time siden) har det rumlet konstant på en side av magen. Samme sted, og sånn skikkelig rumling!!! Gjør ikke vondt, er bare veldig ubehagelig, og det høres ikke bra ut. Hva kan det være????
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Har spist...og drukket masse vann.... Det er på samme sted hele tiden. Kan peke hvor det er liksom.... HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Har ikke vært på do (bæsja) siden lørdag....Kanskje det er derfor? Pleier somregel å ha avføring to ganger daglig.... HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Ja, men ikke før etter det hadde gått 30 minutter med konstant romling.....Tro meg, du hadde blitt bekymret du og, hadde du hørt dette på deg selv....
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Hvis du ikke har vært på do på noen dager så er det nok bare magen som jobber. Det er nok helt ufarlig, selv om det er ubehagelig. Kanskje litt Biola kan få fart på sakene?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Kanskje det, Fløtepus. Flaks som jeg har, har jeg faktisk Biola i kjøler`n Skal prøve...Det slutter ikke heller vettu...Så nå har lillemann og jeg lattekrampe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå