Gå til innhold

Hårklipp :o)


rima

Anbefalte innlegg

Da har jeg klippet lillebror. Han begynte å få en skikkelig hårmanke, så nå var det på tide. Tok kanskje yderst bittelittegranne for mye i luggen. Hehe. Jaja, han får bare være korthåret en stund. Men søt ble han. Og nå tenker jeg håret får fart på seg og blir tykt og fint når det vokser ut igjen.

 

Flere som klipper gullene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her blir det ikke noe klipp med det første...Veksten er ikke kommet ordentlig i gang enda.. Har vokst litt men er forsatt kort... Koseligt med første klippet da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så hærlig.... :-)

Her trengs det ikke noe hårklipp på en stund ser det ut til ...

 

Er spent på om hun får krøller jeg da. For da storesøster fikk litt llengde på håert fikk hun skikkelige krøller og korketrekkere...

 

Nå er hun snart 6 år og ingen krøller igjen...Når jeg ser på bilder av henne da hun var rundt 2 år er hun et skikkelig krøllehue....Skikkelig nydelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her har vi klippet ca 5-6 ganger siden han var 3 mnd.

Men nå skal det sies at gutten min er halvt afrikansk, så håret er ganske så tykt. Og det første håret han ble født med falt aldri av, slik jeg trodde det kom til å gjøre :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho ho, nei her trengs det ikke hårklipp på en stund!

 

det er begynt å voke tettere ser det ut som, men kan vel ikke akkurat kvalifiseres som mye hår. Ser ut til at det blir blondt, så jeg er spent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei tassen har ikke fått hårklipp ennå. Har litt langt bak, men ikke klippelangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår....hva er det??? Er såvidt noen fjoner hos oss her. Så her skal det ikke klippes på en god stund....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...