Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da stikker jeg en tur til jordmor. Er veldig spendt for de to forrige gangene har jeg hatt så høyt blodtrykk.Håper det ikke er noe "bugs" i urinen.

Ha en fin dag, alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til. Jeg flytter over til 3 trimester idag og skal til jordmor:)

Er også spent på besøket fordi jeg har unormalt stor mage til å være i uke 29 og lurer veldig på hvorfor.

Skrevet

Også vært til jordmor i dag.

Mini ligger på tvers så hvis vannet går må jeg visst legge meg rett ned med det samme, ellers så alt bra ut.

Håper dere andre også får en fin dag.

Skrevet

Bryter meg inn her jeg, fordi jeg også har termin 3. juni ;-) Har vært litt usikker på hvilket trimester jeg hører til akkurat i dag, men følger ditt eksempel 03.06.10!

Jeg var på tilvekstkontroll-UL og hos jordmor i går, alt så heldigvis bra ut ennå (blir fulgt opp på sykehus pga høyrisiko for svangerskapsforgiftning). Er jo sånn sett litt spent på om jeg får bli her tiden ut... Håper alt ser like bra ut for dere tre jenter også!

Skrevet

Hei:)

Jeg har også vært hos jordmor idag:):) Er 38+3,då nå nærmer det seg med stormskritt:):)

Lille prinsen vår har festa seg, og det var morro å høre:) Han lå dønn fast,hehe:)

Jeg er jo i kjempeform, og har vært det hele svangerskapet. Koser meg så med alle bevegelsene hans, hver kveld ser jeg foten hans som fyker over magen, og magen velter seg fra side til side:)Er så moro atte!

Gleder meg sååå til å se han:):)

Skrevet

Hei mamma00. Fra idag av hører vi til her:) endelig begynner vi på siste del av svangerskapet.

Fikk vite at alt var i sin skjønneste orden med jenta vår. Og jeg søkte på sykehusplass det blir Lillehammer.

Har vært veldig heldig med svangerskapet hittil har ikke hatt en eneste plage utenom at magen er veldig stor og at jeg har gått opp to BH størrelser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...