Gå til innhold

får ikke sove


rie82

Anbefalte innlegg

flere som våkner før fuglene står opp. ???

er 5+2 og sover dårlig om nettene, magen er urolig. Flyr på do hele tiden......er ikke kvalm,bare småuggen,......Hvordan har dere andre det?

 

Lykke til videre alle sammen,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte.Er ikke kvalm elelr må på do, men sover veldig dårlig, våkner tidlig og får ihvertfall ikke sove på dagtid! Mystisk,skal jo egentlig være omvendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn jeg og. Våkner gjerne rundt kl 06 om morran. Og det er ikke jeg vant til.. Men er tilsvarende trøtt på tidlig kvelden.. :( Heldigvis ikke kvalm da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også sover dårlig, men jeg får tatt det igjen på morgenen. hunden sover lenger enn meg til og med :) er små uggen jeg også. veldig dårlig mat lyst. Jeg må virkelig ha lyst på noe for å få det i meg. blir fort sliten og lettere svimmel inni mellom. hvertfall når jeg ser opp. (så to militærhelekoptere istad) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner tidligere en det jeg har gjort før, og i tillegg så har jeg mer energi en det jeg hadde før (ikke sånn volsomt mye mer). Sover egentlig ikke så bra, men er uthvilt på morran. Blir litt kvalm av sjokolade, men skjønner ikke dette for jeg har så sjokoladesug hele tiden. Ellers så er alt i skjønneste orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, slik er det hos meg og! våkner gry tidlig og super trett på kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Så glad jeg ble for å høre at det er flere enn meg som har det sånn!

Jeg er 5 + 3 i dag. Våkner grytidlig og er pigg som bare det! Blir trøtt utover dagen og kvelden, men allikevel ikke så ille at jeg føler jeg må sove.. Rart det der.. Jeg trodde også at jeg liksom skulle være sliten og trøtt hele tida nå. Men skal ho ikke klage over at jeg har det fint! :)

Lykke til alle sammen! Måtte energien vår vare utover i svangerskapet! ;)

 

Drømmen, med muligens 2 små i magen! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte som dere, damer. Stup trøtt om kvelden, men sover bare et par timer før den urolige søvnen starter. Ligger og vrir meg en til to timer, før jeg sovner igjen, og sånn holder det på hele natten. Jeg har hørt at det er hormonene som herjer i kroppen for å gjøre oss forberedt til nattevåket som kommer i november:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok si d samme om meg. Stuptrøtt om kveldene,sover noen timer på sofaen, og når d bære til sengs ligger jeg og vrir meg flere timer før jeg sovner.Våkner ofte resten av natta, og er våken tidlig neste morgen. Er som regel en person som trenger myyye søvn, så graviditeten har slått ut helt motsatt me søvnen til meg..hehe..men klager ikke!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så utrolig deilig å lese at flere har det sånn! Synes det har vært helt merkelig. Har alltid trengt mye søvn, og fant ut at jeg var gravid dagen etter jeg kom hjem fra en slitsom jobbtur med alt for lite søvn. Hadde gledet meg skikkelig til å sove ut, men har ikke hatt sjans!sovner greit på kveldene, men er mye våken på natta, og sliter med å sovne igjen. Og jeg har aldri hatt så lite problemer med å komme meg opp og på jobb tidlig! Våkner lenge før jeg trenger...

 

Vil dette snu etterhvert? Noen som har erfaringer?

Jeg er cirka 5 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...