Gå til innhold

Dagens middagstråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg skulle få slippe unna med noe enkelt i dag jeg, så jeg spurte junior hva han ville ha. Trodde da det skulle bli pølser eller spagetti, men nei da, han skulle ha hjemmelaget pizza.

Så da får vel jeg tra opp armene og lage det i dag da, siden han fikk bestemme.

Ikke verst og snakke om middag kl 7,38 om morgenen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal i allefall ha noe med poteter i dag, hva vet jeg ikke.. Er så dårlig på det middagsgreiene jeg..!

Når 3 åringen her får bestemme, går det i fiskepinner eller fiskeboller=)

Så jeg spørr sjeldent han viss jeg ikke har lyst på fisk selv=)

Skrevet

vi også må ha noe med potet idag...hmm...blir vel stekt middagspølse i brun saus:-)

mest lyst på stekt makrell men det er bare meg som spiser fisk her i huset....

Skrevet

Her blir det fiskeboller i hvit saus, med poteter og gullerøtter:)

Skrevet

Stekte, røkte pølser og hjemmelaget potetmos og kålrabi :)

I går hadde vi bakt ørret med masse krydder og fersk baguett, ble så sein middag at det ble middag/kveldsmat.

Skrevet

heimelaga klippfisk igår, NAM!

wok med svinekjøtt idag

salta torsk på torsdag

Skrevet

I dag tror jeg at jeg skal være enda mer usunn enn i går, så i dag tror jeg det blir kyllinglår og pomesfrittes med bearnaise saus! I morra blir det ytrefilet med ett eller annet til, med bearnaise saus! (blir avhengig av den sausen, den er også god på salat!)

Skrevet

Flesk og duppe med kålrabistappe her i dag!

Skrevet

Fiskeboller med karrisaus, poteter og revne glrøtter i dag. Imorgen tror jeg vi vil ha ovnsbakte svinekoteletter med grønnsaker og gratinert potetmos. Høres fancy ut som onsdagsmiddag, men det er så lettvint..alt i ovn lksom, og sånt liker vi :D

Skrevet

Vi skal ha kyllinglår med ris og kyllingsaus når sambo og lillegutt kommer hjem fra bhg og jobb straks.

Skrevet

I dag blir det noe jeg ikke har spis på årevis, men som kommer til å passe med barn i hus etterhvert; nemlig plukkfisk :-) God, sunn, enkel og rimelig middag som man kan ha en gang i blant.

Skrevet

Mannen jobbe overtid så her blir d bare grøt!

Skrevet

Jeg har pannekaketirsdag!

Så hver tirsdag blir det pannekaker; veksler mellom grove med syltetøy og ulike varianter med fyll.

Skrevet

I dag blir det noe jeg ikke har spis på årevis, men som kommer til å passe med barn i hus etterhvert; nemlig plukkfisk :-) God, sunn, enkel og rimelig middag som man kan ha en gang i blant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...