Gå til innhold

Søvnmangel å alt før mye fritid...


neelie

Anbefalte innlegg

NÅ syns æ at han John Blund kan komme å drysse litt søvnpulver på øyan mine.. Har nå den siste mnd ikke fått sove noe særlig og dt blir visst bare værre. Detta e iværtfall 5 natta utn mange timan på øye. Gubben sover så søtt å fint ved siden av mæ mens æ ligg å ser på at taket mitt e vældig lyst.. Sliter med en ødelagt korsrygg og bækkenløysning så fritid har æ nok av men kommer mæ jo ikke særlig langt utafør døra før æ må snu. Har og de siste dagene hatt store problem med å komme mæ opp av sænga før å i dt hele tatt klare å gå på do.. Å legen sir at æ e fresk å han kan ikke se noe problem md mæ :S

Vart visst en del syting å klaging hær nu men godt at dt fins en plass dær man kan klage litt.. ( syns litt synd om gubben, han har fått gjennomgå en del :/ ) Men kansje e dt nån andre enn mæ dær ute som føle dt samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, du har min hele og fulle sympati! Jeg sover rimelig greit, men er også sterkt plaget med bekkenløsning. Er fullt sykemeldt og det å komme seg ut av huset er et stort tiltak som må planlegges nøye og som er smertefullt.

 

Men jeg prøver å fokusere på at jeg er heldig som bor i et land der jeg "får lov" til å være sykemeldt uten å bli straffet økonomisk for det, og jeg tenker at dette er en ganske kort del av livet mitt totalt sett. Dessuten nærmer mai seg med stormskritt, og da kommer gevinsten! :-)

 

Skjønner godt at ting ser svart ut 5 på natta da, håper virkelig du får til å sove litt i løpet av dagene dersom nettene stort sett er våkenetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er heldige sånn sett at vi ikke drabbes hardt på den økonomiske fronten :) Sjøl så e æ ikke sykemeldt siden legen synes ikke at æ ikke syk :/ Så nå lever vi kun på samboern min sin lønning tils stønaden kommer.

Føler virkelig med deg! Håper du som jeg har nån dær hjæmme som kan hjælpe til en del når kroppen sier næi :)

 

Synes ikke det e så længe sia vi var i Halden på juleferie :P Så mai kommer med store steg å æ glede mæ!

 

 

Skal ikke klage altfør mye, det å være gravid er en fantastiskt opplevelse!

Men, det finnes de dager som er tøffere enn andre da ikke alt er like moro..

Jo litt søvn får man altids, men oppe før 5 hver mårra før det om! :)

Næi, er vel på tide å lage sæ nå frokost :)

Håper du har en fin dag videre! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...