lolita82 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Hei! Jeg bare lurte på når barnetrygden kommer, når du føder midt i februar...?
Søtnosn05+aprilbaby Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg regner med at den kommer måneden etter du har født, altså nå i mars
M@msen Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Den gjelder fra mnd etter du har født... jeg har en som er født den 30 og fikk da barnetrygd fra 1 mnd etter, mens nr to som er født 1 i en mnd, fikk vi først barne trygd fra mnd etter:)
Ladybug~N&E Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 barnetrygden har virkning fom mnd etter barnet er født og utbetales fra mnd etter. man man får selvsagt for begge mnd. du får dobbel barnetrygt i april mao.
Gjøkeredet③ Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Jeg fødte 21. desember og fikk barnetrygd for desember og januar da jeg fikk utbetalingen i januar.. Dette var i fjor..
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Jeg for min del fikk den etterebetalt noen måneder etter fødsel. Kanskje avhengig av hvor mye de har å drive med akkurat når du føder? Først etter noen få mndr fikk jeg et brev med beskjed om å fortelle dem kontonr mitt og så tok det litt over en måned før jeg fikk betalingen, og deretter har den vært regelmessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå