LivK har født Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Huff, nå blir det syting! Men altså: Tenkte jeg skulle prøve å legge meg litt tidlig i kveld, ettersom jeg bare har sovet en ordentlig natt siste uken (hvis man ser bort fra alle dobesøkene), ellers ligger jeg på 3-4 timers søvn pr natt. Så, ganske utslitt går jeg til sengs, og klarer ikke tale om å finne en brukbar liggestilling! Etter en liten time gir jeg opp og står opp igjen. Når jeg i tillegg ikke klarer å sovne igjen typisk i 4-tiden hver eneste natt etter å ha vært på do, kjenner jeg at jeg begynner å få skikkelig vegring for å legge meg. Blir bare frustrert jo! Og utslitt. Må være nærmest i koma for å få sove i det hele tatt. Har to og en halv uke til termin, så kan jo risikere å gå slik en liten mnd til, da. Men oi oi oi som jeg håper at frøkna kommer før! Dette er bare litt i tøffeste laget. Noen som har et godt tips å komme med? Sukk, to andre små som trenger mammaen sin, og en mann som sikkert er passe lei av kona si også om dagen (selv om han holder det godt for seg selv!). Sånn! Godt å få lufta seg litt, i det minste!
Mammamajsi Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Prøv å legge en pute under magen og ligg på siden det har funket veldig fint for meg i alle fall.. Ligger stort sett på høyre side gjennom hele natten med en litt hard sengepute under magen min. Men vet hvordan du har det sovner sjelden før 4 selv om dagen. Men hender jeg sover til 12 da noe som passer meg egentlig ganske fint siden jeg er alene og ikke har noe annet å foreta meg enn husvask, data og tv-titting Lykke til i alle fall og håper du får sover godt framover.
Gladjenta :) Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Hehe, som om jeg skulle skrevet det selv!!! Har termin idag, og nattesøvn er blitt et MAS! Gruer meg nesten til å legge meg om kveldene... Mannen er henvist til et annet soverom stakkar, for han snorker LITT, og det irriterer vettet av meg - hjelper ikke på om jeg nå mot formodning skulle få sove et timinutt og våkne av ulyder. Blir så gal altså :/ Har også to andre som trenger mammsn sin, opp kvart over 7 hver dag, levering i bhage og skole..så her er det bare å kjøre på gitt Nattesøvn eller ikke.... Spørsmålet er vel om man bør sove på dagtid eller ikke? Gjør det saken bedre eller verre tro? Ikke vet jeg, ville bare si at du ikke er alene )) Klem til deg
saa09 Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Uff jeg har sovet på dagen idag, etter en forferdelig natt igår, og her sitter jeg. Er kjempe trøtt, men finner ingen behaglig stilling, og har skikkelig kramper i bena, og det værste er at jeg har 10 uker igjen! Puuh, dette skal bli tungt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå