Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Vant jo Oscar for beste film, og får strålende anmeldelser. Når jeg leser om hva den handler om, virker det så utrooolig kjedelig! Er den bra, eller er den bare bra for spesielt interesserte?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har sett den flere ganger. Kanskje litt spesielt interessert, siden mannen min jobber innenfor nettopp dette fagfeltet... Anbefaler likevel å se den.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Synes filmen var grei, men ikke noe mer. Mannen min elsker filmen og har sett på den flere ganger. Veldig "guttefilm" til tross for at den har en kvinnelig regissør. Ville heller anbefale "Shutter Island" som går på kino nå. Fantastisk bra og kjempe spennende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå