ansjaangell Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Til Mor Jeg er et lite menneske på livets første trinn så hjelpesløs så avhengig av kjærligheten din. Jeg trenger stell jeg trenger skift få maten ført til munn bli løftet opp i sengen når det skal tas en blund. Jeg trenger trygghet noen nær, en alltid åpen favn, for trøst, for glede sorg og savn. Jeg trenger din tålmodighet fra aller første dag til alt det jeg må lære for bare det å være et lite menneskebarn. Likevel jeg sikkert vet at stor er din takknemlighet når det lille barnet ditt tar sitt første skritt.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Skulle vært gave fra alle barselavdelinger til nybakte mødre:-) Vakkert:-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Hadde jeg fått det i gave så hadde det gått rett i søpla. Klisje-sippe-guri-greier er ikke noe for meg
Nullstress;) Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 det var kjempefint!!!!! hadde rammet det inn å hengt det på rommet hennes. ved stelleplassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå