Gå til innhold

Hva kler dere dere i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jo at buksene begynner å bli en smule trange, men jeg kommer aldri til å finne en gravidbukse som passer, jeg må ha benlengde 36!:(

Noen som vet om det er å få tak i?! Har ikke vært å kiket i butikkene enda da..

Flere på jobben har gått i tights og tunika, selv på kaldeste vinteren. Tror jeg kommer til å begynne med det snart selv. Det er jo fint, og veldig behagelig å gå i:) Eneste som kan bli litt problem er å finne gode sko da.. jeg går på betonggulv hver dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He hei.. Går som regel i tights og tunika, eller baggy dongeribukser. Jeg kjøpte noen lave støvletter i høst som er tøffe til tights, ellers bruker jeg mye sneakers også..Min favoritt er nike sine blazer mid.. Kjempefine og utrolig gode.. Har litt casual street style, så jeg ser ikke helt for meg de kalssiske maternity clothes foreløpig hvertfall... Huff.. Så ei kul baggy mammadongeri på ei nettside for litt siden, men nå kan jeg bare ikke huske hvor jeg så den.. skikkelig irriterende..

Skrevet

har nån kosedressa som blir flittig brukt nu å lange singletta

ellers e det tights å igjen litt lange jumpera / tunika .

dongeribukse e lakt pent i skape å blir neppe brukt før knøtte e ute!

Skrevet

Går mye i kjoler her. Kjekt, for nå føler jeg at jeg pynter meg litt hver dag ;)

Vet ikke om du finner bukser med den lengden på HM, men det går jo an å prøve. De har mange helt ok bukser, og de er jo ikke så dyre. Ellers kan du jo investere i en av de dyrere buksene. I Bergen har vi en spesialbutikk som heter Mor og Meg, og jeg vet de har en nettside også. www.morogmeg.no med nettbutikk. Der finner du all slags mammabukser, men mangel ligger litt opp i pris

Skrevet

Takk for svar:)

Tenkte jeg skulle ta meg en liten shoppingrunde i morgen etter ultralyden så det kan jo bli spennende!

mammaløve: vet at www.mamasita.no har ei skikkelig tøff dongeribukse, koster ca 1000 om jeg ikke tar mye feil. Den var bare helt rå.. men dyr!

Jeg føler på meg jeg kommer til å ende i tights/strømpebukse og tunika. Hater når buksene blir for korte i beina:)

Skrevet

Hei :)

Bare for å svare på H&M, så har ikke vi str 36 i lengde..

Finnes bare slike enslige str som 36, 38, 40 osv. Bare en lengde på de :S

Jobber der, så tenkte bare å informere om det :)

Men enkelte bukser er lenger enn andre da, så er vel bare å prøve noen :)

Skrevet

her i gården går det MYE i tights.. må ærlig innrømme at jeg begynner å bli skit let det. men har ikke så mange andre bukser å velge mellom. Jeg går å en del i joggebukser.

men når den her lille klompen er født så skal jeg ikke gå i tights på leeeenge! :P

når jeg er hjemme går jeg i shorts/hotpants

på overkroppen går jeg med det samme som jeg gikk med før jeg ble gravid. store gensere, lange gensere, og baggye gensere:) har å investert i noen lange singletter som jeg kan ha under de genserene som ikke er så lange at de dekker rompa:)

Skrevet

Foreløpig går jeg i mine vanlige klær, er ikke så glad i tights, egentlig. Fant bukser som passet i forrige sv.skap, uten den forbaska strikken på magen som sklir ned hele tiden.... Satser på å finne frem de olabuksene snart.

Har en del bukser som er lave livet, men de begynner å stramme rundt lårene. På overkroppen har jeg en del topper og gensere med god stretch, evt litt løse, så de passer ennå. Er ikke så stor i magen ennå (22 uker).

Mot våren/sommeren blir det nok mer kjoler og skjørt.

Foretrekker overdeler som fremhever magen ettersom den ikke er så stor, for da er det tydeligere at det faktisk er en gravidmage og ikke bare ekstra kilo, hehe,

Skrevet

Jeg går i mammaklær jeg:)

Har masse fra forrige svangerskap og har vært litt på shopping nå også. Har MYE fra mamalicious og H&M og er veldig fornøyd med de klærne da jeg til vanlig er en typisk Vero Moda-jente eller H&M:)

Går i flotte slimme dongeribukser med støvletter utenpå som har ganske lav hæl (klarer ikke høye hæøer pga bekkenløsning) og så har jeg masse fine mammagensre som sitter tight og fint på uten at jeg ser ut som en stappa pølse. Ser bare gravid ut:) Og så har jeg en del tights og kjoler som jeg også bruker. Da er det vanlige kjoler som er stretchy og fin og en del av de har brokadeliv med god plass til magen under. Jeg er bare 15 uker på vei men har MYE mage allerede så her er det like greit å vise stolt frem kulen på magen enn å gjemme den.og så har jeg en del gensre og singleter som er lange fra Vero Moda som jeg kan bruke hele svangerskapet.

Har en kontorjobb hvor jeg er mye ute blant kunder og da kan jeg ikke gå i baggy bukser og sånn som jeg gjerne gjør hjemme, Hjemme er jeg i baggy bukser og hettegensre:) hi hi

Skrevet

Mest kjoler og skjørt, jeg er så diger over brystet (særlig nå) at med løse tunikaer over tights ser jeg ut som noe som har rømt fra Kystvaktens skipspark. Trange gensere/kjoler som går godt ned på lårene, gjerne over et par gamle Only-jeans med lavt liv som pleide å være for store men nå passer helt glimrende - der får man jo også ønsket beinlengde. Og så støvletter, da - merker at bekkenet klager hvis jeg går i helt flate sko hele tiden (også joggesko), jeg må ha en liten hæl for å få rett "vipp" og unngå vondt. Har aldri funnet mammabukser som går over magen som jeg orket å gå med, synes det er så ekkelt å ha buksa helt oppe under armene...

Skrevet

Jeg har 1 mammabukse jeg bruker av og til, ellers blir joggebuksene mine en del brukt :P

Så er det også ofte at jeg bruker tights og tunika eller et mammaskjørt jeg har...

Men gleder meg på varmere tider og kan bruke lette kjoler og slikt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...