Gå til innhold

Hvordan kan jeg få flere venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har helt siden jeg sluttet på skolen hatt lite kontakt med andre jenter. Jeg er en litt stille og sjenert type så har ikke så veldig lett for å ta kontakt med nye mennesker. Har prøvd å ta opp igjen litt kontakt med gamle skolevenner, men det blir liksom til at vi holder kontakten mest gjennom internett. Skulle virkelig ønske jeg hadde en eller to virkelig gode venner som jeg kunne møte jevnlig. Synes det er veldig dumt når jeg og sambo f.eks har planer om å ta oss en fest eller noe slikt, og han sitter der å ringer til alle sine kompiser for å få dem med, mens jeg sitter der uten å ha noen å ringe:S

Er klar over at det bare er jeg som kan forandre på dette, men det er så vanskelig:S, noen som har råd/tips om hvordan jeg kan skaffe meg venner? Blir snart tobarns-mamma, og er ellers ei hyggelig og snild jente:),

Videoannonse
Annonse
Skrevet

know the feeling..

etter bf og jeg gikk til vårt oppdaga jeg at alle våre venner var hans venner, og jeg hadde ingen..

har nda ingen

Skrevet

Du får hoppe i det da :) Hvis du har ungen din i barnehagen kan du jo invitere deg og ungen hjem til en du vet ungen din leker mye med. Eller inviter disse med hjem til deg. Dere voksne vil vel også snakke litt da, tenker jeg ;)

Hvis du virkelig vil, så får du deg venner. Engasjer deg i det ungen din er med på, turn, hva som helst. Eller begynn og tren selv.

Skrevet

ok:) ungen min er litt liten ennå da, (har ikke fylt 2 år)..

men takk for tipset:)

Skrevet

Går du på skolen eller jobber du? Jeg ble kjent med min bestevenninne gjennom jobben. Vi jobbet i 2 år sammen, og har vært venner nå i snart 10 år.

En annen venninne av meg, ble jeg kjent med da jeg tok opp noen fag på skolen. Ble kjent med henne i fjor, og vi har blitt kjempe gode venner.

En annen venninne av meg ble jeg kjent med via bhg. Barna våre gikk på samme bhg, og der ble vi kjent. Og har blitt kjempe gode venner siden.

Så vil du bli kjent med folk, så må du ta kontakt. Gå ut og bli kjent med folk.

Jeg er også veldig sjenert, men det er utrolig hvor ting klaffer når du først begynner å prater med folk og blir kjent med dem.

Skrevet

Send meg gjern en pm :) Jeg trenger også flere venner :)

Skrevet

bare å sende pm :) Alltid koselig å ha noen å snakke med og venner får man aldri nok av :)

Skrevet

Du kan sende meg en pm også :)

Skrevet

Send meg gjerne en PM:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...