Tante Gustava Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Poden har jo min fastlege som fastlege. Men må han det? Syns legen min fungerer bra til "mitt bruk", men hun har virkelig ikke barnetekke og sønnen min er ikke akkurat begeistra for henne Er det forresten fastleger som er utdannet barneleger, eller er de alle allmennleger? Og er det noen som vet om en lege i Oslo som er flink med små barn? Ikke noe hinder om det er privat, men ønsker selvsagt helst fastlegeordningen.
Gjest ->>- Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Nei, han kan ha den fastlegen dere måtte ha lyst til. Han har rett på plass på fastlegelisten til forelder, selv om listen er full - for andre leger må han vente på ledig listeplass som vanlig. Alle leger er allmennleger, og så har de spesialiseringer i tillegg. En lege med spesialisering som barnelege kan godt velge å åpne fastlegepraksis, men det er nok ikke veldig vanlig.
husmus &2 Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Dr. Denstad på Aleris er jeg stor fan av. Barnelege og innmari flink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå