ღMadame_mim ღ Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Er det noen som har opplevd at nervene/hormonene er skikkelig på tur før fødslen? De to siste dagene nå så har jeg vært helt på gråten store deler av dagen, og kan begynne å stortute bare jeg sier en helt vanlig settning! Det er skikkelig slitsomt og frustrerende og stakkars samboeren min vet ikke helt hva han skal gjøre!! Det eneste jeg vet er at dette ikke er en begynnende depresjon pga at jeg er ikke lei meg i det hele tatt! Tårene bare kommer!! Jeg vet jo at det er vanlig å kunne oppleve dette noen dager etter fødslen, men har aldri hørt om noe slikt før de har født? Noen med erfaringer?
LivK har født Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Åh, gjett om! Jeg er så sliten noen dager, og da sitter tårene løst. I dag gråt jeg leeenge fordi jeg syntes så synd på meg selv fordi jeg ikke klarer å være hyggelig med mannen min. Føler meg som et lite monster noen ganger, og det er jo til å gråte av! Eller hvis min kjære på en sånn dag kjøper blomster til meg fordi han er så glad i meg og jeg ikke føler at ejg fortjener det - tuuuuut! Eller jeg ser en episode av Gilmore Girls... Eller hva som helst, egentlig, hehe! Hormonene ligger tjukt utenpå...
cini Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 jeg hadde en slik dag idag,men er bare 8 uker på vei,så regner med ikke det er barselstårer! grunnen til mitt utbrudd var at jeg er i en vanskelig situasjon akkurat nå etttersom jeg er arbeidsledig som følge av at arbeidsplassen min gikk konkurs, og så tok jeg meg selv i å tenke at jeg skulle ønske jeg aldri hadde vært gravid for det ødelag alt med tanke på ny jobb nå fremover, uff,det stikker enda når jeg forteller det, jeg følte meg helt råtten! også kom alt annet strømmende på,som feks at samboeren min jobber mye overtid for tiden og det føler jeg er min feil, og dermed ser vi hverandre lite og jeg sitter mye hjemme og bare venter på han hele dagene....er ikke grett! jeg strigråt i nærmere en time og lå i fosterstilling på stuegulvet og ønsket bare at ALT var annerledes...
Nikki 75 Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Hehe, du er ikke alene, mim! Jeg gråter stort sett hver eneste dag, vanligvis uten grunn, selv om jeg også ofte klarer å overdramatisere ting i hodet mitt sånn at jeg blir skikkelig trist. Men blir også veldig rørt av ting som ikke er noe å bli rørt av, som f.eks America's funniest home videos. )
minlilleHelene Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Mim ,du er absolutt ikke alene . Jeg er type jente som aldri gråter. Men nå har jeg gråtet mer iløpet av di siste dagene enn det jeg har gjort på flere år. Det er sjelden jeg har grunn til å gråte. Og spør du meg gråter jeg uten grunn nå. Sikkert bare fordi vi er skikkelig lei;)
jula Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 takk og lov at det ikke bare er meg;-) har termin om 14dager,tar "lett"til tårene-spes når 2-åringen blir litt vanskelig å ha med å gjøre. hun er vel egentlig ikke såå vanskelig bare at det skal ikke så mye til før jeg blir irritert og lei meg....;-) begynner å bli klar for fødsel,litt lei/sliten kansje..
ღMadame_mim ღ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2010 Så "bra" at det ikke bare er meg som opplever det der da! Hehe, stakkars samboeren min gjør alt godt han kan for meg om dagen, men likevel klarer jeg jo ikke la være å gråte! Han har heldigvis endelig skjønt at ikke det er noen grunn nå da, men han var ganske fortvila her de to første gangene! Det er godt mulig at det kommer en del av at jeg er lei også nå ja uten at jeg selv er klar over det. 7 dager på overtid nå og det sliter jo på humøret det også :-)
Fifrildi Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Neida ikke bare deg. I går feks strigråt jeg da jeg skulle lage meg lunsj fordi jeg fikk en vond kynner da jeg gikk inn på kjøkkenet og jeg er så LEI de kynnerene. Hulket som en unge... Jm fortalte meg på første kontroll hos henne at jeg ikke skulle bli bekymret om humøret ble labilt under svangerskapet, da det er helt normalt...
maibaby2012 Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Jeg var også fryktelig hormonell på lørdag. Visste ikke ordet av det - plutselig så stømmet tårene på og jeg måtte sette meg ned fordi jeg gråt så fælt. Var egentlig ikke noen spesiell grunn. Mannen min var ute akkurat da, men jeg skrev en tekstmelding til han om det, turde ikke ringe, for da kom jeg til å gråte igjen. Så kom mannen min hjem med en STOR bukett tulipaner til meg, da kom tårene igjen...:'( Da gråt jeg fordi han var så søt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå