Gå til innhold

"Adde" bhg-ansatte på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det teit å adde noen av de ansatte i bhg til snuppa som venner på facebook?

Altså, de ansatte som er på min alder som jeg føler jeg har en "god tone" med, men som jeg absolutt ikke er venner med.... hvis dere skjønner.

Synes det er litt flaut, men er jo så nyskjerrig. Vil gjerne lese litt om hva de driver med osv... he he :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gjerne gjøre det. Men jeg avviser alle forespørsler fra foreldre

Skrevet

Hmm, tror jeg hadde gjort det, bare for å se :)

Skrevet

Jeg gjør det ikke, syns det blir litt feil..

Men er nysgjerrig som bare rakkern, syns de kunne hatt åpne profiler ;) Hehe..

Skrevet

Du kan jo adde dem, men det er ikke sikkert de sier ja. Jeg jobber i bhg, og jeg ville aldri sagt ja til forespørsel fra foreldre. Privatlivet vil jeg ha i fred.

Skrevet

Kan du sikkert prøve på..er jo ikke sikkert de godtar deg engang,jeg hadde ikke gjort det...men det er meg.

Skrevet

Ei som jobber i bhg vår prøvde å adde meg, men jeg syns det blir feil.

Skrevet

HI igjen:

Huff, nå jeg tør jeg i alle fall ikke..... så FLAUT hvis de sier nei da....! :)

Må bare fortsette å være nyskjerrig da ja...... men hvorfor sier dere som er ansatt i bhg nei? Pga sånne som meg? I utg pkt adder vel de fleste venner fordi de er nyskjerrige?

Jeg sier ja til de fleste, bryr meg ikke så mye om det egentlig. Og det kommer mye "rart" i jobbsammenheng...

Skrevet

Jeg synes ikke du skal gjøre det. Jeg er lærer, og jeg har fått forespørsler fra noen av foreldrene til elevene mine... Jeg synes det er ekkelt å avslå ,for jeg har lyst på privatliv.

Jeg som lærer er en annen person i fritiden enn når jeg er på jobb - liker å skrive litt "køddestatuser" - og er ikke like politisk korrekt alltid på fritiden, som jeg er på jobb.

De er nesten garantert ikke lysten på å ha deg som venn der.

Skrevet

Å "adde" fordi du er nysgjerrig blir for teit!!! Bhg.ansatte er mennesker de også hvis det var det du lurte på :-p Syklig nysgjerrighet kaller jeg dette. Blir en moderne variant av den gamle, nysgjerrige dama som titter ut av kjøkkenvinduet for å få med seg alt som skjer i bygda!

Skrevet

Vi har snakket om dette i bhg der jeg jobber, da noen foreldre begynte å adde oss. De fleste av oss godtok ikke, ville ha privatlivet i fred, kan fort oppstå snakkiser blandt foreldrene basert på tull på facebook, skriver mye som ikke er ment helt bokstavelig selv. Men noen ansatte syns også det var ekkelt å avslå venneforespørsler fra foreldrene, så hos oss måtte noen ped.ledere snakke med de foreldrene det gjaldt og forklare situasjonen. Hadde jeg vært den forelderen, ville jeg syns det var PINLIG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...