Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Sitter her med en klump i magen etter å ha vært innom dagens nyheter jeg. Så utrolig mye dritt. Hva er det som skjer med folk? Baby begravd i snø, innbrudd og voldtekt, knivdesperado løs, kiosk ranet, blodbad, spetakkel og elendighet fra ende til annen. Og her sitter jeg, nybakt mor med et eksemplar uskyldig fremtid i mine hender. Kommer jeg til å takle dette?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har sluttet å se på nyheter, jeg orker ikke. Jeg blir bare engstlig.....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Det er heldigvis mange bra ting som skjer rundt om også - men de når dessverre ikke like ofte medias oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Tror jeg må begrense nyhetene til Norge i dag jeg også. "En katt har tatt til seg to grevlingunger, hun behandler de som sine egne og er veldig snill" Det er nyheter for mor det:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 jeg har ikke fulgt med på nyhetene i flere år nå pga all elendigheten. takler det ikke, og får masse angst. så vil heller virke litt "dum" som ikek vet alt som skjer i verden, enn å gå rundt med angst hele tiden. får jo med meg di viktigeste tingene uansett gjennom reklamer, venner, ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå