Gjest Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Hun som var frisør.. Platinablondt hår og 10 cm ettervekst var ikke veldig pent..
PAVEEL Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Skjemmes nesten av å si det, men ja.... Titteren i meg liker programmet hihihi
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Mye penere enn meg også! Men syns det var litt rart når hun var frisør at hun ikke så litt bedre ut på håret bare...
Lova80 Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Er litt merkelig ja... Men frisører er faktisk ofte litt shabby på håret....?? Gud, er så glad jeg slipper være ung idag!!!!!!!!!!!!!!! Nå er de fulle oxo..........:-O
xxxJulianexxx Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Ja jeg så på det, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Jeg skal fråtse i intriger, fyll og idioti så lenge det varer.
Renate :-) Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Noen program klarer man bare ikke å la være å se på desverre.....
Gjest Ambivalent Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Synes det var så typisk at ingen ville at hun som så mest vanlig ut skulle velge dem, og han som fikk den "tacky" trønderjenta var også så misfornøyd. Snakk om utseendefikserte mannfolk som tenker med tissen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå