Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 hva kan det være? vibrerte veldig i noen sekunder. Syns det var litt ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Mener du skjelvinger? Bare ene benet? Noe i armene? Ring helsest.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Ja er det jeg mener. Førstegangsmammaen får panikk.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Min gutt fikk skjelvinger i bena, men da var han 2 år. Dette spredte seg til armene. Tror neppe det er samme tingen da han fikk en meget sjelden sykdom. Han ble lagt inn, men er frisk i dag. Skulle det være det samme vil hun også få det i det andre benet, og bli slappere i musklaturen. Ring helsest, eller hør med lege i morgen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Jenta mi blir en mnd om noen dager, og får også slike skjelvinger i beina av og til. Noen ganger når hun gråter, kan jo da være at hun "spenner" kroppen slik at det bli vibrering. Men har også begynt å få det noen ganger når hun ikke gråter. Er kun i den ene foten, ikke begge om gangen. Ble ikke OBS på det sånn egentlig før jeg leste dette innlegget, for jeg trodde ikke det var noe "farlig"... Ingen som vet hva dette kan være??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå