Gå til innhold

Hva kan jeg selge vognen min for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en simo duo, som jeg kjøpte i november 2007. Den er pent brukt i 2 år, det siste året kun til soving inne. Ny pris var 5999 kr + at jeg har kjøpt seat insert til sportsvogndelen til 499 kr. Er 2500 kr passelig, eller kan jeg sette 3000 som pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde satt 3000 og sett an responsen og heller hatt rom for pruting :o)

Skrevet

da gjør jeg det. Er med tungt hjerte jeg selger vognen (drømmevognen, men mannen vil ikke ha flere barn), og da vil jeg i alle fall ha mest mulig for den :)

Har forøvrig en stelleveske som jeg tenkte skulle følge med også (ikke simo sin, men OTH)

Skrevet

Jeg syns ikke man trenger å selge alt "gratis" jeg heller, så jeg la på en ekstra lapp på prisen da jeg solgte vogn tidligere, og jammen fikk jeg ikke den prisen uten et mukk også. Kjempefornøyd med det, og tror kjøpern var fornøyd også. Er tingene pent brukt er jo verdien høyere for den som skal kjøpe uansett :o)

Nytt vognsalg på gang her også og jeg syns nesten det er litt trist. Drømmevogna mi også... Men nå som den hovedsakelig brukes til soving i barnehagen kan vi like godt bruke gamlevogna mens vi forsatt kan få litt penger for den "nye".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...