Gå til innhold

Scrappesett for barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selges det scrappesett for barn noe sted? Har en seksåring som syns det er veldig gøy med "hobbyting," til nå har hun klippet ut av Barbiebladene sine og limt inn i dagboka si, men jeg skulle kanskje ønske at hun kunne drive med noe som har mer substans. Kanskje noe så enkelt som glansbiler i album er en fin løsning så lenge?

Jeg interesserer meg overhodet ikke i sånt, så jeg er litt tom for idéer. Noen scrapperacere som kan hjelpe meg litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener Nille hadde et scrappesett for barn. Er en stund siden, så ikke sikkert de har det nå. Men de har uansett et godt utvalg i scrappeting.

Det Panduro har også godt utvalg scrappeting, godt mulig de også har et sett som er beregnet på barn.

Ellers er jo glansbilder kjekt å holde på med. Det kan jo være verdt å forsøke...

Skrevet

Det nærmeste jeg selv kommer scrapping er å rive ut artikler og små notiser i interøirblader. Så vi koste oss ganske godt sammen i går, hun med Barbiebildene sine og jeg med interiørbladene. Kjekt med litt storjentetid. Skal ta en titt på glansbilder og høre om hun er interessert. :)

takk!

Gjest irismor
Skrevet

De har to forskjellige scrappesett for barn på Claes Ohlson. Et med stempler, stempelputer, fargede ark og tusjer og et som er mer albumscrapping. Søta på 4 fikk et med stempler og hun stempler og klipper (kjøpte en pakke med 4 saker i forskjellig mønster) limer og ordner. Hun er kjempestolt over hva hun får til og farmor har vel nå 20 kort og ark i forskjellige mønstre og farger :-)

Skrevet

Det går vel an å kjøpe inn litt forskjellig utstyr som er barnevennlig. Vet ikke om de har noen spesielle sett laget for barn her i byen (er jo ikke akkurat så mye å velge i da), men bokhandelen nede på domus har en del utvalg når det gjelder scrapping-utstyr. De har også mange fine klistremerker/glansbilder. Kan være smart å vente til dette mammutsalget er over, for det har jo overtatt det meste av butikken. Nille har sånne ark med mønster, og pandura har et ganske stort utvalg av småting. Mye av det de har der må limes og er ganske smått, dvs lite barnevennlig, men betjeningen er hjelpsomme og jeg har fått hjelp til å finne fram til ting jeg har trengt før. :)

Skrevet

Jeg var på en leketøysbutikk her for noen dager siden, Brio var det vel, som hadde scrappesett for barn.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg vil være litt djevelens advokat akkurat nå, og si at om hun er happy med å finne ting selv vil hun bli en mye mer kreativ jente enn om hun får ferdiglagde motiver servert på et fat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...