Gå til innhold

Cerazette, mister man mensen av den!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dustepiller... null mensen i sikte. Har heller ingen symptomer en gang!! Ikke er jeg gravid heller, heldigvis negativ test på fredag, men kansje teste igjen? Hmm.. Så irriterende! Dette er første månden med de. Skulle begynt nytt brett fredag, men tørr jo ikke det når mensen ikke er dukket.. I tilfelle det har flyttet en "huleboer" inn ved et uhell ://

Noen med erfaringer av cerazette? blir mensen uregelmessig kansje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

ja med de pillene kan du gå opptil 6 mnd uten mens..

Da jeg gikk på de hadde jeg mens ca hver 2-3 mnd, mens ei venninne av meg gikk i 6 mnd uten mens.

Tror nok ikke du trenger å ta en ny test,hvis du har tatt pillen regelmessig. Du er nok ikke gravid (negativ test er jo et hint :P)

Du kan nok bare begynne med et nytt brett med god samvittighet:)

Skrevet

Da er du heldig, jeg hadde det sånn før. Nå menser jeg nesten hver dag... Du skal ikke ha pause fra brettene, begynner direkte på neste brett.

Skrevet

Jeg har brukt cerazette i over 2 år og har enda ikke hatt mensen. Begynte på de etter fødsel, så har ikke hatt mensen etter fødsel.

Skrevet

Usj.. men jeg haaaaater å ha uregelmessig mens! Dustepiller. Gikk på en annen sort før, og da fikk jeg mensen til akkurat samme dag til akkurat samme tid, hver eneste eneste gang. For da var det jeg som hadde kontroll på om jeg ville ha den eller ikke... Drittpiller :(( Vet jo at jeg vanligvis skal ta brettene direkte, men turte ikke i tilfelle det var noe.. Så, ja, da bare fortsetter jeg å ta dem nå da! Æsj... Hater å ikke ha kontroll :P Da må jeg jo gå med truseinnlegg konstant, og tamponer i veksa hele tida.. sukk.

Skrevet

Det var det jeg også gjorde, tok en pause for å få mensen, slik at jeg kunne få satt inn en spiral i forbindelse med en mens. Da jeg ikke fikk mensen, valgte jeg å begynne på Cerazette igjen. Det har vært veldig god prevensjon etter det, har jo blødd nesten hele tiden. Merkelige greier.

Anonym 21.05.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...