nickoline og supermann Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 hun som er fra Stavanger i Farmen. Innmari høye tanker om seg selv.
*Lissi* Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Synes hun virker kjekk jeg. Er vel ikke falskere enn andre der inne.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Hadde ikke du et innlegg her for noen dager siden om forhåndsdømming? har ikke sett på programmet, men det er nok klippet og limt godt.
nickoline og supermann Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2010 Det er nok klippet, men jeg så henne på Thomas og Harald også. Veldig opptatt av hvor populær hun er blant gutta. Jo det hadde jeg faktisk:)
*Lissi* Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Typisk oss damer; er det en flott jente/dame med ben i nesen. Som er populær, har meninger og står for det hun mener, så er det ut med klørne med engang. Tåpelig. Lenge leve janteloven!
....mammatilto... :))) Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Helt enig - hun kjøper seg poeng med gutta med og dele ut brødskiver. Men bare vent, dette vil muligens slå tilbake på ho sjøl om noen uker. Synest også ho virker jævlig kvalm og falsk. Ho spiller spille sitt godt;)
nickoline og supermann Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2010 Jupp - men det er en viss forskjell, men gidder ikke diskutere med deg....
nickoline og supermann Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. mars 2010 Kan hende det er et spill fra hennes side. Isåfall spiller hun det godt. Har hørt henne si i flere settinger nå at de andre jentene er misunnlige. Jeg ser ikke helt det i noe av det som har skjedd. Da tror jeg de ville klippet inn det også. Alle guttene liker meg, sier hun gang på gang...
FruTB Skrevet 8. mars 2010 #12 Skrevet 8. mars 2010 Haha, enig med Luremus. Synes hun er flott jeg! Ikke bare ser hun bra ut, men hun har utstråling, guts og snakker bra for seg Lenge leve janteloven !
nickoline og supermann Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes hun ser helt normal ut..., og ja hun snakker godt for seg. Men for meg blir det litt sånn kjeftsmelleaktig. Lukker øra for det som blir sagt og løper til gutta for sympati. Skaper morsom tv ihvertfall. Synes han fra Lillestrøm prøvde å rettlede henne litt, men hun bare "glefsa løs!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå